Vooroordelen zijn een menselijk hulpmiddel om een grote stroom aan informatie in pakketten op te slaan in het geheugen. Het is onmogelijk om alle informatie die tot iemand komt individueel te verwerken, daarom worden groepen vaak aan één kenmerk gekoppeld.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Ey dan ga je alleen uit. Dat heb ik ook weleens gedaan. Dat kan best heel vermakelijk zijn.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Bas wilde zeker naar de supermarkt
Mwoah, wat maakt dat nou weer uit. Ik heb ook vrienden waar ik eigenlijk elke avond geen klote mee uitvoer maar toch is het altijd wel lachen. Je hoeft toch niet naar bowlingbaan of iets te gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef CrssY het volgende:
Daarom heb ik het hele fenomeen 'vrienden om mee te chillen' opgegeven.. Ik kan me er gewoon niet toe zetten constant van diezelfde loze, saaie dingen te doen. Ik vermaak mnzelf wel
Na 3 avonden heb je dat toch ook wel weer gezien?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mwoah, wat maakt dat nou weer uit. Ik heb ook vrienden waar ik eigenlijk elke avond geen klote mee uitvoer maar toch is het altijd wel lachen. Je hoeft toch niet naar bowlingbaan of iets te gaan
Albert ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Cntdown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, daar was Dirk altijd
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Bomil het volgende:
[..]
Albert ook
[ afbeelding ]
Dus een pluspunt voor albert:
[ afbeelding ]
Ja achter elkaar misschien maar ik zit eigenlijk nooit langer dan 2 dagen achter elkaar bij dezelfde vrienden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na 3 avonden heb je dat toch ook wel weer gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |