En natuurlijk sluit ik met zo'n post het topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik ga partyen. Ff nog beslissen wat ik aandoe.
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
90's? Enige tot nu toe zijn wat youtube clips en wat stomme grafiekjes van kanslozen figuren die zich zonodig voor een trein of van een flat af moeten gooien.
Goeie plek dan dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de 6de verdieping zitten toch alleen psyche gestoorde mensen.
L & R toch?quote:
bij geen relaties & geen liefdequote:
Jou woorden, maargoed volgens mij zou jij ook naar lesbeau gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succes
Wie zegt dat? Oh wacht... Dat had jíj besloten omdat ik iets zei wat je niet beviel... Nou sorry schat... Ik geloof dat ik dat soort dingen nog altijd zelf uitmaakquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
JouJouw woorden, maargoed volgens mij zou jij ook naar lesbeau gaan
Wie moet ons dan in bed stoppen?quote:
Maar dit is geen SC...tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Dat komt trouwens omdat de R&P SC wel in S&M zit...
Point proven? Volgens mij leg jij net ook woorden in mijn mond.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Oh wacht... Dat had jíj besloten omdat ik iets zei wat je niet beviel... Nou sorry schat... Ik geloof dat ik dat soort dingen nog altijd zelf uitmaak
kom maar knulquote:
De kaboutertjes.quote:
Ik deed alleen een suggestie, een voorstel, wat je óók zou kúnnen doen als het je hier niet bevalt. Jij geeft commando's, dat werkt nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Point proven? Volgens mij leg jij net ook woorden in mijn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |