Ja maar ik schiet er niks mee op, want ik ben het uiteindelijk weer die me kut en klote voelt... en je hebt gelijk ik kan zn smsjes en belletjes nog negeren zelfs zn voicemail berichten... maar als ie voor me staat en hij kijkt me aan dan.... tsjaaaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan moet je het er bij hem ook zien in te rammen dat het beter is om elkaar even een flinke tijd niet te zien. Ik bedoel, als hij je toch wel gaat zien (waar jij waarschijnlijk geen weerstand tegen kunt bieden) dan stelt hij jou flink in het nadeel. Best egoïstisch van hem.
Dat kan niet want ik heb die al.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die titel aan mij is gegeven toen ik geboren werd
Was het maar zo simpel... en ik heb het 100x geprobeerd maar ik kan het gwn niet... ik heb wel eens achter de bank gelegen om te doen of ik nie thuis was, maar hij blijft staan en net zolang wachten tot ik alsnog opendoe.. hij kent me gwn te goed en weet pcies wanneer ik wel of niet thuis benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is toch heel simpel, als hij zo kansloos met je omgaat ondanks dat het "je beste vriend" is en hij niet wil accepteren dat hij rekening met je moet houden...dan moet je gewoon afscheid nemen. En als hij weer voor de deur staat dan ben je er gewoon niet , klaar.
Het is dat het nog net niet in m'n paspoort staat, maar het scheelt niet veelquote:
Coolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die titel aan mij is gegeven toen ik geboren werd
weetniet, kwam zo ineens in me opquote:
Nou word ik wel nieuwsgierig, zal ik je morgen naar kampen brengen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is dat het nog net niet in m'n paspoort staat, maar het scheelt niet veel
Je bedoelt in je dromen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou word ik wel nieuwsgierig, zal ik je morgen naar kampen brengen?
Maar voor een boefje wil ik misschien wel een uitzondering makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bedoelt in je dromen?
als in.. jij sliep dan toch nog
Als tattoo. Dan draag je het altijd bij je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarom dan ineens wel? wat hoop je dat er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar voor een boefje wil ik misschien wel een uitzondering maken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar voor een boefje wil ik misschien wel een uitzondering maken
Niks, was gewoon een geintje hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarom dan ineens wel? wat hoop je dat er gebeurd dan?
Word gelijk bestempeld als viezerik player merk ik al.quote:
Nee, niet als viezerik. Als playerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks, was gewoon een geintje hoor.
[..]
Word gelijk bestempeld als viezerik merk ik al.
weet ik.quote:
Wannabe player dan.. want hij bestempelt het gelijk maar als ' grapje'quote:
There can only be onequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hihihihiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wannabe player dan.. want hij bestempelt het gelijk maar als ' grapje'
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
Tnxdat jullie ff me gezeik aan wilde horen
fijne avond nog singles
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel... en ik heb het 100x geprobeerd maar ik kan het gwn niet... ik heb wel eens achter de bank gelegen om te doen of ik nie thuis was, maar hij blijft staan en net zolang wachten tot ik alsnog opendoe.. hij kent me gwn te goed en weet pcies wanneer ik wel of niet thuis ben
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
tjah ... bel uit en gordijnen dicht en schijt eraan hebben als hij uren voor de deur staat. Hij moet toch wel begrijpen dat als jij geen behoefte aan hem hebt dat hij niet met stalk-achtige methodes het moet veranderen. Maar het feit dat jij uiteindelijk toch toegeeft zorgt ervoor dat hij het heel lang kan uithouden!?!
slaap zacht! en sterktequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
fijne avond nog singles
Stuur jij even kopietje doro van je paspoort .. zullen we zien wie er dichter bij komtquote:
quote:
Tnxquote:
Trusten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
fijne avond nog singles
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur jij even kopietje door van je paspoort .. zullen we zien wie er dichter bij komt
die ligt toch al op straatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
En dan mijn identiteit stelen zeker!
Weltrustenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
fijne avond nog singles
Dat heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Wat zou iemand daar mee moeten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een B-Filmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Jááá KudFokker is weer een ervaring rijker !!!![]()
Eerste one night stand, met een 29 jarige dronke Duitse op haar boot in de haven van Hoorn!!
owjee, zo'n sletje vrouw.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Eerste one night stand, met een 29 jarige dronke Duitse op haar boot in de haven van Hoorn!!
het klinkt niet echt als iets om trots op te zijn hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
en wat zeg je tegen K als ze niet kan slapen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pokerface gaat over sex en liefde.
Kan niet in slaap komen.
Dat klinkt niet echt als iets om jaloers op te worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Applaus voor KF.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Dronken nog wel,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
En hoe voelt dat om nu geen maagd meer te zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?
Nee, daarna terug gegaan naar het café waar een vriend van me nog wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?
Hahaha ja sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dronken nog wel,Kerel goede prestatie hebben gehaald
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |