Ja die ja. The one and onlyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de gozer uit dit topic 4 jaar relatie...Nieuw meisje..Vreemdgegaan..Nieuwe relatie?
Ik ga ff douche, maar daar mag jij niet meequote:
flauw zegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga ff douche, maar daar mag jij niet mee
Das duidelijke taalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
vooral als je ineens zomaar de hele dag zo'n liedje in je knar hebtquote:
dat is voor altijdquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
vooral als je ineens zomaar de hele dag zo'n liedje in je knar hebt
zie je wel dat ik oud benquote:
Helpt nietquote:
ben jij oud?quote:
Ik wilde net aanbieden om je rug in te zepen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ben ik overjarigquote:
Eerder vanaf 5jaarquote:
kei!quote:
ik had het niet over de leeftijdquote:
hele oude dingen worden steeds meer waard toch?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
Lieverds, vond het erg gezellig, kga mn nest in, morgen weer vroeg dag.
![]()
6 jaar ouder dan ik.. valt best meequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Weltrustenquote:
ow...dan val je in de doelgroepquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan ik.. valt best mee
waarvan?quote:
Alleen kaas en wijn toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hele oude dingen worden steeds meer waard toch?
Dat hoef je toch niet te vragenquote:
Goede avondquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Bij artic weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te vragen
van gewillige meisjes die een conducteur fetisj hebbenquote:
in welk opzicht bedoel je: niet meer bij kan benen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Hiephoi, een stelling:
Op een gegeven moment komt er een moment in je relatie dat je het gevoel krijgt dat de ander je niet meer bij kan benen.
Althans, daar heb ik last van. Kan me indenken dat het niet voor iedereen geldt, maar wie weet? Ervaringen iemand?
Edit: Goh klinkt wel een beetje arrogant eik.![]()
gewillige meisjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van gewillige meisjes die een conducteur fetisj hebben
ja, een stuk of 4quote:
Jij had al een baan hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van gewillige meisjes die een conducteur fetisj hebben
Dat is meer een vraag geen stellingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Hiephoi, een stelling:
Op een gegeven moment komt er een moment in je relatie dat je het gevoel krijgt dat de ander je niet meer bij kan benen.
Althans, daar heb ik last van. Kan me indenken dat het niet voor iedereen geldt, maar wie weet? Ervaringen iemand?
Edit: Goh klinkt wel een beetje arrogant eik.![]()
ik ga maandag solliciteren en ik wil alleen in twente rijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij had al een baan he
de verkeerde
Hmm. goede vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in welk opzicht bedoel je: niet meer bij kan benen?
interesses wissel je toch niet om de week ofzo...dat kun je zelf niet eens bijhoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm. goede vraag.Ik bedoelde het vrij algemeen, maar ik denk dat ik doel op dingen waar je je mee bezig houdt; interesses, hobby's etc. Maar nu ik erover nadenk denk ik eigenlijk dat het aan mezelf ligt. Ik wissel redelijk heftig en snel qua interesses en dat is moeilijk bij te benen.
Waar. Ik typte weer eens voor ik nadacht.quote:
in die stad die je niks leek.. ben je wel goed wijsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga maandag solliciteren en ik wil alleen in twente rijden
misschien bedenk ik mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in die stad die je niks leek.. ben je wel goed wijs
Je hoeft toch niet beide dezelfde interesse te hebben? Dat is juist wat een relatie zo mooi maakt, dat je samen dingen daarvan kan delen en dan weer nieuwe interesses krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm. goede vraag.Ik bedoelde het vrij algemeen, maar ik denk dat ik doel op dingen waar je je mee bezig houdt; interesses, hobby's etc. Maar nu ik erover nadenk denk ik eigenlijk dat het aan mezelf ligt. Ik wissel redelijk heftig en snel qua interesses en dat is moeilijk bij te benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |