tegen meisjes die lieve schat tegen je zeggen in een discussie of ruzie...quote:Tegen wie heb je 't?
Ja man, elke keer dat iemand dat doet sla jij erop los of niet dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:opsouten met die irritante types. Lieve schat.
die mogen de achterkant van je hand proeven
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan had je een makkelijker sexleven gehad?
Daarom die "quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar maar maar jij bent heul geen vrouw!
niet bepaald. ik zeg dan Lik mn Backhand!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja man, elke keer dat iemand dat doet sla jij erop los of niet dan?
QFTquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Silven het volgende:
Het zijn ook meestal die onzekere wijven die hun gebrek aan een goed argument compenseren door die 2 kutwoorden te gebruiken ja.
En terecht, moet ie zich maar niet zoals een wijf gaan dragen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
Whehedat doe ik altijd zodat de man in kwestie nog bozer wordt
!!!
Euhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En terecht, moet ie zich maar niet zoals een wijf gaan dragen..
Lieve schat, dat slaat op m'n eerste post boven je..quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat slaat op m'n eerste post boven je..
Het spijt me voor mn domheidquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat slaat op m'n eerste post boven je..
Ja ik weet lieverd, neem nog een slokje..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen doen dat dus ook onderling, erg irritant idd. Meestal zeg ik "ja lieverd?' of discussier ze helemaal de tyfus tot ze smeken om genadeBij die types is dat vaak ook wel makkelijk.
Nee, dit niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ik weet lieverd, neem nog een slokje..
Herkenbaar?
Dus jij dacht "kom, ik haal die website maar uit mijn sig".quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht!
Het is alleen zoooo tof als je na hun 'lieve schat' argument een veul beter argument hebt, en dan na 5 seconden stilte zelf nog 'lieve schat' er achteraan zet[ afbeelding ]
Dan zijn ze altijd stil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |