Jij hebt een goede kijk op het leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Het is trouwens ook altijd hetzelfde type vrouw dat dit zegt. Van die chicks die in Sex and the City leven, jong independant jeweet.
DAN wil ze met je naar bed als ze dat zegt. Wou ze dat niet, dan wilt ze het eigenlijk alsnogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef boskameel het volgende:
En wat als je nou echt een kist met gouden munten bent, die nooit te beroerd is iemand een handje te helpen, of een luisterend oor biedt?
Dan had je een makkelijker sexleven gehad?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
We hadden vrouwen nooit toestemming moeten geven om een mening te hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef RichardDawkins het volgende:
Voordat ze na "lieve schat" iets zeggen gooi je er meteen "vieze hoer" tussen.
Werkt altijd.
Tegen wie heb je 't?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef mantamanta het volgende:
ik denk dat meestal "ik ben je schat niet hoer...
Om vervolgens een discussie met ze aan te gaan dat ze hun taalgebruik aan moeten passen...
Oooh je bedoeld dom kutwijf luister naar me...
of bedoelde je echt lieve schat? Je bent net niet lelijk genoeg om je niet eventueel te willen proberen... misschien wanneer je een beetje vriendelijker naar me kijkt, wil ik er serieus over denken mijn lesbische kanten op je te botvieren..![]()
Ik vind het wel wat hebben, dat je gewoon zo open en bloot lieve schat tegen me durft te zeggen.
Zo zonder flirt, direct in het gezicht... Het maakt je sexy. Jammer dat ik je tietjes niet goed kan zien... dat zijn vast hele lieve schatten
Maar maar maar jij bent heul geen vrouw!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |