quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef NatteBever het volgende:Keeeeenker,
Wil ik dus even een filmpje branden (mag niet,
mamma is niet thuis dus het mag wel

). Goed, ik brand de DVD, haal hem uit de brander, ga ff pissen en als ik terugkom schrijf ik de titel op de DVD. Wat blijkt, heb ik het op het beschreven deel geschreven..nu doet ie het niet meer godverdecholera!!!
Klacht: DVD's met opdruk in bijna precies dezelfde kleur als de DVD zelf
Mamma?
De mamma, oftewel de borst, bestaat uit klierweefsel, bindweefsel, vetweefsel, bloedvaten en lym-fevaten. Het klierweefsel
ligt over de pectoralis major spier en strekt zich uit vanaf de tweede tot ongeveer de zesde rib in de verticale richting.
In de horizontale richting strekt het klierweefsel zich vanaf het sternum tot aan het voorste deel van de oksel uit. Het klierweefsel
bestaat uit ongeveer 12 tot 20 kegelvormige melklobjes (lobuli). Elk lobje heeft een melkgang (ductus lactiferus) die naar
de tepel toeloopt. Onder de tepel verwijdt de gang zich tot een melkzakje (sinus lactiferus) wat op zijn beurt overgaat in
de afvoergang.
De tepel en de tepelhof liggen centraal op de borst, hieronder bevinden zich de melkzakjes omringd door kringvormige spieren.
De borst wordt vaak in 5 segmenten verdeeld om duidelijk aan te kunnen geven om welk deel van de borst het gaat. De borst
wordt dan in 4 kwadranten verdeeld met als vijfde deel het centrum (areola). Dit resulteert dan in een lateraal bovenkwadrant,
een mediaal bovenkwadrant, een lateraal onderkwadrant, een mediaal onderkwadrant en het centrum (zie afbeelding 1).
Het laterale bovenkwadrant verschilt met de andere kwadranten omdat deze een axillaire uitloper heeft.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977