Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets wat ik leuk kan vindenof is het zo'n chickserie?
(ik volg niet zoveel.. ik vergeet altijd wanneer dingen op tv zijn)
Pfff dat zou ik niet weten, halverwege seizoen 2 ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Dark_Killah het volgende:
In welke aflevering komt Paul Kellerman in Prison Break?
JOA is na seizoen 1 gestopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:49 schreef Fip het volgende:
[..]
Ja waarom is die eigk van tv gehaald?Ik vond dat zo vet vroeger! Maar midden in seizoen 2 ofzo was het weg. Of waren de afleveringen toen al op?
One tree hill?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
Ik vond die serie met die jongen die basketbalde en waarvan de vader gek werd en een meisje een popartiest als vriendje kreeg, ook tof!
Ik ben heel slecht in namen
OK, ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef florabay het volgende:
[..]
Pfff dat zou ik niet weten, halverwege seizoen 2 ?
quote:
quote:heleenvanlier (heleenvanlier) is now following your updates on Twitter.
quote:Heleen heeft je toegevoegd als vriend op Facebook.
Om het profiel van Heleen te bekijken of om iets op haar prikbord te schrijven, klik je op deze koppeling.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef raaavi het volgende:
Mijn favo series:
- Prison Break
- Heroes- Mad Men
- Naruto (sorry!)
- Family Guy (niet echt serie)
- CSI New York
- 24 vond ik ook wel vet. alleen het duurde me te lang.
Dat heb ik ook nog een tijdje gevolgd ja.quote:
Zondequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JOA is na seizoen 1 gestopt.Met die huge cliff-hanger van die duivelvolgerjongen iets.
Er zou een seizoen 2 komen maar toch hadden ze besloten te stoppen, het moest. Ze vonden het te weinig kijkcijfers ofzo.
Er zijn nog hele sites opgezet toentertijd ( www.savejoanofarcadia.com bijvoorbeeld ) maar niks heeft geholpen.
Er is nog even sprake van een 2uur durende film ofzo, om de fans toch enige afsluiting te geven maar ook dat plan hebben ze laten varen.
Amber Tamblyn [Joan] heeft verder al aangegeven dat het JOA-tijdperk achter haar ligt, dus geen hoop.
Ik keek dat echt heel graag, JOA. Ik zat letterlijk elke keer achter mn tv'tje te janken.
En ik was verliefd op Adam,.
Je bedoelt Chad Michael Murry?quote:
Jops. Ze kwam int ziekenhuis terecht ook enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Fip het volgende:
[..]
ZondeWas leuk. Vooral tegen het einde toen ze steeds freakier personen ging zien als God en dat ze toen dachten dat ze gek was ofzo.
Toch?Tis al lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |