quote:
albert heijn naturel smaakt een stuk beter, ik raad je aan die echt eens te proberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
Calvé Pindakaas is de enige lekkere pindakaas.
oh ik was te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef Marurk het volgende:
TS is jaloers omdat hij het zelf niet kan betalen.
Hmm vind 'de echte' toch wel lekkerder dan die AH pot, wat minder olieachtig. Voor de rest moeten zulke mensen voor een bus springen met hun gezeikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
albert heijn naturel smaakt een stuk beter, ik raad je aan die echt eens te proberen.
Komt er in ieder geval nog iemand aan z'n trekken . . .quote:
De C1000 melkchocolade reep is wel de lekkerste ja.quote:
C1000 huismerkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
Calvé Pindakaas is de enige lekkere pindakaas.
Melkchocoladequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
De C1000 melkchocolade reep is wel de lekkerste ja.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef DaanA het volgende:
[..]
Is dat voor kaalgeschoren poesjes die het koud hebben?
En alphavrouwtjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef Penisbaard het volgende:
CacaomietjesWitte chocolade is voor de echte ruige alphamannetjes
Nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
MelkchocoladeKoop pure chocolade of koop niets.
Chocopasta van pruimen? ???quote:
Huismerken hebben echt een véél betere marge dan a-merken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ts informeert klanten dus onjuist dus doet zijn werk niet! Foei !!! (Of moest je die andere verloren want betere marge... Dan naai je de klant dus dubbel)
Klopt, maar wel kut dat zo'n reep van 200 gram 2 jaar geleden nog maar 80 of 90 euroct was, en nu op 1,35-1,40 ofzo zit, dus koop het nauwelijks meer. Wel heerlijke chocola idd, en veel beter dan Verkade.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
De C1000 melkchocolade reep is wel de lekkerste ja.
Al gaat zo een reep ¤3,- kosten, andere moet ik echt niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar wel kut dat zo'n reep van 200 gram 2 jaar geleden nog maar 80 of 90 euroct was, en nu op 1,35-1,40 ofzo zit, dus koop het nauwelijks meer. Wel heerlijke chocola idd, en veel beter dan Verkade.
Ja flikker op, dit is dus echt niet zo. Dat zegt iedereen die naar de aldi gaat ja, leugens. Ik heb in een fabriek gewerkt, en de productie ligt daar gewoon een half uur stil, want dan worden de kwalitatief minderwaardige producten gepakt om dingen mee te maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
B-merk is vaak gewoon een A-merk maar met andere verpakking. Heb het vaak genoeg gezien toen ik nog vakantiewerk deed in zo'n bedrijf. A-merk en B-merk lopen gewoon tegelijkertijd op de lopende band_!
Iets van 5 verschillende B-merken ofzo en één A-merk
Same here. Waar ik werkte werd alles tegelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja flikker op, dit is dus echt niet zo. Dat zegt iedereen die naar de aldi gaat ja, leugens. Ik heb in een fabriek gewerkt, en de productie ligt daar gewoon een half uur stil, want dan worden de kwalitatief minderwaardige producten gepakt om dingen mee te maken.
True. Maar voor huismerken, met name AH huismerk, geldt dat niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja flikker op, dit is dus echt niet zo. Dat zegt iedereen die naar de aldi gaat ja, leugens. Ik heb in een fabriek gewerkt, en de productie ligt daar gewoon een half uur stil, want dan worden de kwalitatief minderwaardige producten gepakt om dingen mee te maken.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:27 schreef DaanA het volgende:
[..]
True. Maar voor huismerken, met name AH huismerk, geldt dat niet.
Huismerken komen vaak uit een andere fabriek dan de a-merken, maar soms wel met vergelijkbare ingrediënten. De kostenbesparing zit hem met name in 1. reclame en 2. productontwikkeling. De Danones van deze wereld steken enorme bedragen in marketing en in het ontwikkelen van nieuwe producten. Blijkt een nieuw product aan te slaan, dan maakt AH dat in een week na in een andere fabriek en brengt het in de schappen, zonder te hebben hoeven investeren in de ontwikkeling. Dat scheelt enorm veel geld.
Trouwens, bij a-merken verschillen de ingrediënten ook afhankelijk van de fase waarin het product zich bevindt. Een nieuw product heeft vaak wat duurdere ingrediënten, maar als het product aan blijkt te slaan, dan proberen ze te zoeken naar goedkopere oplossingen. Dat wordt dan geïntroduceerd met heel groot "VERBETERDE RECEPTUUR" of zo op de verpakking. Ja, beter voor de fabrikant ja, want het scheelt hem gemiddeld 40% in de kosten.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:22 schreef KingGone het volgende:
Coca Cola.
Nou ja, niet per se inderdaad. Soms zelfs omgekeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Stupide het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Mensen die niet snappen dat het hele idee van een A-merk puur marketing is en niets te maken heeft kwaliteit.
zoiets heet toch vakkenvuller ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef blckbb het volgende:
Klacht: mensen die supermarktwerkers () specifiek vragen om A-merk omdat ze niet genoegen nemen met het huismerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |