Okay, het waren geen buitenlanders. Die schreeuwen direct dat je een hoer bentquote:En toen ik een stukje verder was riep er eentje 'lelijkerd, kom eens terug'
Je vond het gewoon leuk dat ze je nariepen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus ik liep zo door het park, kwam van m'n werk.
Staat er zoeen groepje jongens met scooters, dus ik denk: 'die gaan me weer wat naroepen'.
En ja hoor. 'hee schatje'' riep er eentje. De rest lachen natuurlijk.
Ik keek niet op of om.
En toen ik een stukje verder was riep er eentje 'lelijkerd, kom eens terug'
Waar slaat dit gedrag toch op.
Groepsgedrag
Dat zou ik ook niet doen als er van die zielige rukkertjes reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
en zijzelf heeft niet eens het lef om er een up te houden
Nieuwe Nederlandersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zowel autochtone Nederlanders als nieuwe Nederlanders.
Ten eerste is in je eentje een groep aanspreken iets anders dan in je eentje één iemand belachelijk proberen te maken. Ten tweede pretendeert zij niet stoer te zijn, in tegenstelling tot de stumpers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef devl1nsect het volgende:
Je wel afvragen wat ze in hun eentje doen en zelf niet de bek open durven trekken wanneer je in eentje daar loopt. Want jaaaaaaaaahaaaaaaaa, is een eng groepje. Van die bontkraagjes en scootertjes.
En thuis gaan huilen terwijl je je Forever Friends beer dicht tegen je aandrukt om vervolgens met je beer richting pc te lopen en een topic te openen.
Waarom zou je er een opmerking over maken tegenover hen? Waarschijnlijk vinden ze het alleen maar geweldig dat je reageert..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef devl1nsect het volgende:
Je wel afvragen wat ze in hun eentje doen en zelf niet de bek open durven trekken wanneer je in eentje daar loopt. Want jaaaaaaaaahaaaaaaaa, is een eng groepje. Van die bontkraagjes en scootertjes.
En thuis gaan huilen terwijl je je Forever Friends beer dicht tegen je aandrukt om vervolgens met je beer richting pc te lopen en een topic te openen.
Ik heb vernomen dat ze zich tegenwoordig zelfs online op fora begeven!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus ik liep zo door het park, kwam van m'n werk.
Staat er zoeen groepje jongens met scooters, dus ik denk: 'die gaan me weer wat naroepen'.
En ja hoor. 'hee schatje'' riep er eentje. De rest lachen natuurlijk.
Ik keek niet op of om.
En toen ik een stukje verder was riep er eentje 'lelijkerd, kom eens terug'
Waar slaat dit gedrag toch op.
Groepsgedrag
Ik vraag me af of ze dit ook zouden doen als ze in hun eentje zouden zijn, en ik kwam ze ergens in de supermarkt tegen. Nee dus, dan stelt dat TUIG helemaal niks voor. Dan durven ze niks.
Maar met z'n allen is het wel lekker mensen voor de gek houden.
Laatst ben ik zelfs na een avondje stappen nog gevolgd door 4 van dat soort jongens. 1 op de scooter , en de anderen op de fiets.
Ben ik maar naar het huis van m'n broer gefietst. Die heeft me toen thuis afgezet met de auto.
Ik walg er van
Forever Friends beer? Is dat lekker? Het klinkt een beetje zoetelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef devl1nsect het volgende:
Je moet niet zomaar op het toetsenbord rammen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef devl1nsect het volgende:
Als je op ze af zou lopen en een gesprek aan zou gaan zouden ze niet weten wat ze moeten zeggen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je er een opmerking over maken tegenover hen? Waarschijnlijk vinden ze het alleen maar geweldig dat je reageert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |