Ja worden 2 top freaknachten dat betekent geen Dorienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
Wisten jullie al dat Michiel 5 en 12 juni de freaknacht doet?
aaah wat mooiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vandaag ook aan het planten geweestme balkon leuk maken voor de zomer met viooltjes, en zonnebloemen en cherrytomaten en een vlinder mix
Ik ook hoor, ik rommel gewoon wat aan, voor de leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aaah wat mooi. In de tuin werken kan best wel grappig zijn
. Heb er alleen geen bal verstand van dus ik doe maar wat, maar tot op heden lukt het wel aardig
Strak plan!quote:Zo es even naar m'n telefoon uh koelkast lopen voor een lekker biertje!
4 minuten ago from web
Neem je er ook 1 voor mij mee?quote:
Prutser.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:Kan ik mn Guus filmpje niet op YT zetten, te lang door laten lopen, en te lui om editsoftware te installeren..
wiet planten? relaxed !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik rommel gewoon wat aan, voor de leuk
Me wiet planten zijn ook prima omhoog gekomen dus wat lekkere tomaten en leuke bloemetjes moet ook lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |