Kunnen we elkaar troostenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, maar helaas, hij loopt nog steeds niet in.
Dat komt omdat de achterban over 15 minuten pas echt gaat beginnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, maar helaas, hij loopt nog steeds niet in.
Oh, was voornemens alleen maar even buiten te kijken (mits circus voor de deur), want ik kan me voorstellen dat het geen open huis wordt vanavond. Maar thx for checkingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe bij Bart gecheckt: helaas, alleen voor genodigden en achterban.
micha is al onderweg naar e'hoven dus die stemt niet meer hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja zou idd mooi zijn. Maar die grijns gaat wel van haar gezicht af als ze alles over haarzelf leest, jammer dat wij dat niet kunnne zien. En haar grijns verdwijnt ook als ze haar rekeningafschrift ziet, hoeveel micha gestemd heeft, Blijft niet veel van haar prijs over.
ja ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Als die stemmer nu gewoon plusstemmen aan Marielin geeft, gaat het 2 keer zo snel.
Er worden foto's gemaakt in ieder geval. Ik heb geen idee van of er een videocamera boven bij het feestje komt. Ik zal een polsen als ik Bart of Bram voorbij zie lopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef logicc123 het volgende:
[..]
okehet zou wel leuk zijn.
Weet je misschien of er een mobiele camera met de overwinnaar mee naar buiten gaat, of is het moment van de trap op lopen ook echt het laatste beeld wat wij te zien krijgen?
ah, dat ben jij dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef Danny het volgende:
[..]
micha is al onderweg naar e'hoven dus die stemt niet meer hoor
Oww inderdaad, dat gaat met grote stappen... zou het dan toch nog spannend worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:27 schreef logicc123 het volgende:
er is iemand als een gek op pim aan het stemmen, ik heb toch wel het idee dat pim zn achterban los begint te gaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef akveor het volgende:
Pim's achterban gooit er nog maar eens een Hyves mailtje tegen aan.
Er staan wat tafeltjes achter het hek waar wat familie enzo aan het borrelen is. Verder niet echt een schouwspel om voor op de fiets te springen denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, was voornemens alleen maar even buiten te kijken (mits circus voor de deur), want ik kan me voorstellen dat het geen open huis wordt vanavond. Maar thx for checking
Stuur hem die uitnodiging danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe bij Bart gecheckt: helaas, alleen voor genodigden en achterban.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Het laatste half uur is ingegaan.....
Ik zal TBO en jullie gaan missen.....
TBO: Bedank hier B&B & The crew & FOK! voor een mooie RLS !
smsen kan ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef Danny het volgende:
[..]
micha is al onderweg naar e'hoven dus die stemt niet meer hoor
Maar de Marielin-aanhang houdt het nauwlettend in de gaten zo te zien.quote:
Ik krijg een beetje een deja-vu voor me.Het gaat dus om de achterban die het meeste stemt,want hier zie je toch duidelijk dat Pim de euro's gegunt wordt.Het zal me verder aan m'n reet roesten.Maar ben indd wel benieuwd hoe Pim en Marielin hier op Fok reageren. euhhh wahhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja zou idd mooi zijn. Maar die grijns gaat wel van haar gezicht af als ze alles over haarzelf leest, jammer dat wij dat niet kunnne zien. En haar grijns verdwijnt ook als ze haar rekeningafschrift ziet, hoeveel micha gestemd heeft, Blijft niet veel van haar prijs over.
Tja, als ze nu zou zeggen dat ze er "punten" van kreeg zou ik aan iets anders denken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
Aww, Eline kreeg allemaal rooie puntjes van de camouflagecreme.
Je kunjt blijven kopen, maar overdrijf niet. Zo' n 150 per minuut moet je erdoor kunnen klikken en je hebt nog 21 minuten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef kreeftje747 het volgende:
Zat er nu een maximaal aan het aantal maal stemmen dat je mag, of is dit nog steeds onbeperkt en kun je blijven kopen?
Beter dat dan wat Jeroen onder de dekens deedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Disana het volgende:
Renate heeft volgens Bobby elke dag onder de dekens zitten bidden en prevelen.
Tot nu toe is het veel minder spannend dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de Marielin-aanhang houdt het nauwlettend in de gaten zo te zien.
En de credits moeten op, iedereen die nu nog heeft gaat ze storten.
Leuk om te zien dat Renate toch zo vaak besproken wordt door de rest. Jammer dat ze er zo snel uit lag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Bobby is Renate godsdienstiger dan ze zich voordoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |