quote:
AKQ is een harde quiz..quote:
Ach als niemand iets intikt is het ook niet leuk hier:)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hield me nog in, soms ben ik wel sneaky.
Iets preciezer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef qonmann het volgende:
dat de puck in een keer naar het aanvalsvak gaat zonder in het middenvakj te worden aangeraakt
Voordat de puck de middenlijn is gepasseerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef qonmann het volgende:
zodat ie over de achterlijn gaat zonder te worden angeraakt
vanuit het verdedigingsvak dus..
eerst moet iemand de ander een fikse beuk hebben gegeven waarna de scheidsrechters geen fuk uitvoeren en betaald krijgen om op de eerste rang te zitten bij een ordinaire streetfight. Dan moet een sporadisch weldenkend mens tussen beiden komen om de boel te sussen, maar niet voordat de hele bank van de tegenpartij op het ijs komt om op de scheidsrechters in te hakken?quote:
Extra punt waardig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef starla het volgende:
[..]
eerst moet iemand de ander een fikse beuk hebben gegeven waarna de scheidsrechters geen fuk uitvoeren en betaald krijgen om op de eerste rang te zitten bij een ordinaire streetfight. Dan moet een sporadisch weldenkend mens tussen beiden komen om de boel te sussen, maar niet voordat de hele bank van de tegenpartij op het ijs komt om op de scheidsrechters in te hakken?
Gelukkig kan ik NASN Europe ontvangen, kan ik lekker zien hoe die ijshockeyers elkaar opzoeken en afmaken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef starla het volgende:
[..]
eerst moet iemand de ander een fikse beuk hebben gegeven waarna de scheidsrechters geen fuk uitvoeren en betaald krijgen om op de eerste rang te zitten bij een ordinaire streetfight. Dan moet een sporadisch weldenkend mens tussen beiden komen om de boel te sussen, maar niet voordat de hele bank van de tegenpartij op het ijs komt om op de scheidsrechters in te hakken?
Of een gemiddelde amateurwedstrijd in disctrict West IIquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef starla het volgende:
tenminste...dat is de gemiddelde ijshockeywedstrijd
Wij zijn gewoon domquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef qonmann het volgende:
Mijn vragen zijn of F5 vragen of lopen slecht
Het laatste woord heeft met het beroep te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |