* DR34M3R kruipt onder steen vandaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!
Moest kijken welke gesloten moest worden. Kon ik dit topic net zo goed nog een extra refresh geven en volia mijn naam nickquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah nice! En je hebt er ook een oog voor als er over je gekletst wordt?
Heb de plugin nu ook. Handig. Eens even testen
Bijzonder handig hoorquote:Hehe, multitasker!
Niet?????quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R kruipt onder steen vandaan
Huh
Modreth een man?
Veel plezierquote:
Ach zit een beetje gek te worden hieroquote:
Re is bij iedereen een vrouwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
O ja, nu zie ik het.
Vreemd.. voor mijn gevoel zijn alle mods in R&P vrouw. Inclusief Re.
Dat zijn al 3 dingen tegelijk, heb je je al aangemeld bij het Guinness Book of Records?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Mordreth het volgende:
Bijzonder handig hoor. Msn, filmpje, fok.. het past allemaal hier
.
Het gaat mij dan ook bijzonder slecht afquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Jannuk het volgende:
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!
Koop toch een keer een vaat wasserquote:
Een man in een verkeerd lichaam?quote:
Duurde ook lang voor je reactie.... was al bij 3quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:14 schreef Mordreth het volgende:
Het gaat mij dan ook bijzonder slecht af. En even voor de duidelijkheid.. ik ben een man
Hoe komt dat zo ineens? Vanochtend leek je nog zo vrolijk?quote:
Bevestiging dus dat dat multitasken mij niet makkelijk afgaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Duurde ook lang voor je reactie.... was al bij 3
Klinkt logischquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Moest kijken welke gesloten moest worden. Kon ik dit topic net zo goed nog een extra refresh geven en volia mijn naam nick.
[..]
Haha, ik merk het ja. Is leuk dat je zo op de hoogte bent van de snufjes en ze zo handig toepastquote:Bijzonder handig hoor. Msn, filmpje, fok.. het past allemaal hier
.
Ook een glaasje Roosvicee?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Mordreth het volgende:
Bevestiging dus dat dat multitasken mij niet makkelijk afgaat
Dat zou een hoop verklaren.quote:
Ik pak alsnog de auto hoor Pienquote:
Ik open zelfde topic dan altijd even in nieuw vensterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Maarre.. dan nog 1 technische vraag: ik heb die auto-refresh nu ook geimplementeerd, heel handig, maar als ik hier een message aan het typen ben en hij refreshed voordat ik mijn post af heb, is heel mijn post kwijt. Post jij dan ook altijd binnen een tijdlijn of pas ik het nu onhandig toe?
quote:
Vertel, wat verklaard er dan zoveel bij hem ? hehequote:
Ah, now I get it! Als je het in het huidige venster inschakelt, blijft hij refreshen, als je een nieuw tabblad opent, is deze auto-refresh functie niet meer actief.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik open zelfde topic dan altijd even in nieuw venster.
Vrouwen van tegenwoordig worden steeds technischerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, now I get it! Als je het in het huidige venster inschakelt, blijft hij refreshen, als je een nieuw tabblad opent, is deze auto-refresh functie niet meer actief.
Handig!
Bedankt voor 't compliment! Ik was er ook weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vrouwen van tegenwoordig worden steeds technischer![]()
Schatje, ik zit in de ITquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ook bèta-meid isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je dan nog moest vragen hoe het moestquote:
Dat kan ik verklarenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je dan nog moest vragen hoe het moest
Hehequote:
Niksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Vertel, wat verklaard er dan zoveel bij hem ? hehe
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan ik verklaren
On top of my list staat gebruikersvriendelijkheid. Ik gebruik meestal CNTRL + T voor een topic en ik meende dat ik dat net ook gedaan had. Dat was niet waar, vandaar dat ik die mogelijkheid niet getoetst had.
Bovendien, ik zag het ook niet tijdens de installatie terugkomen en in het filmpje over hoe de add werkt eveneens niet. Het is geen ongewone aanname om te denken dat het enkel werkt met CNTRL + T. Ik had zelfs nog opgezocht of je bepaalde pagina's een voorkeur kon geven (staat enkel "inschakelen voor alle tabbladen/uitschakelen voor alle tabbladen").
Zo, heb ik weer hard genoeg gehapt. Rest me nog een ding: ik vind die plug-in echt![]()
![]()
Wordt altijd zo geil van die snufjes
Euh..duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Fijne avond nog allemaal. Ik ben d'r weer van tussen
* stapt autootje in
Toe leet, ze is al weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb nog wel een paar nieuwe snufjes
Hoiquote:
Goeden avondquote:
quote:
Hoiquote:
Op het moment vrij rustigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hoi![]()
Hoe is het hier?
Wat een hoop nieuwe gezichten weer! Gezellig
haiquote:
Weet je dat wel zeker van dat lieve?quote:
ik ben kei liefquote:
Ik weet niet of jij bent...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |