Kan ik dat ook ergens kopen?quote:
Proostquote:
Is een plugin voor firefoxquote:
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&Pquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.![]()
Maar gelukkig heb ik niemand waarop ik op dit moment zo boos ben of hoef te zijn.
Dat is handigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Is een plugin voor firefox.
[..]
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
Wow, supermod!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Telkens als ik denk aan de persoon waar ik een pissed op ben, schieten me andere dingen binnen die me ook niet bevallen aan haar. Eigenlijk onnodig, want als ik even goed boos kan worden is het zo over. Mja.
Das een idee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakken
quote:
Dat lucht op lekker boos zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Telkens als ik denk aan de persoon waar ik een pissed op ben, schieten me andere dingen binnen die me ook niet bevallen aan haar. Eigenlijk onnodig, want als ik even goed boos kan worden is het zo over. Mja.
What's up?quote:
Tisser?quote:
Iets anders mag ook hoor. Een knuffel ofzo.quote:
Ah nice! En je hebt er ook een oog voor als er over je gekletst wordt?quote:
Hehe, multitasker!quote:Heb hier 2 beeldschermen.. ik hoef hier alleen even naar rechts te kijken en dan zie ik overzicht van R&P.
En dan op BBQquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En dan met Ketchup erbij voor de special effects....
Zit tequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zo'n zin in shoarma![]()
Maar ben de hele dag nog niet buiten geweest omdat ik maar zit te niezen van de hooikoorts...en heb geen geld in de knip....te lui om te pinnen.
So truequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lucht op lekker boos zijn.![]()
Gewoon al die boosheid er uit gooien.
[..]
Neem je toch gewoon een reactine en gaan met de banaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zit tevan de hooikoorts, ga ook niet naar buiten. Kan je wel een blikje cola aanbieden... of een glaasje Roosvicee ("komt wel goed, schatje").
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Pak anders een mes en een goed stuk vlees..kun je lekker hakken... en heb ik meteen mn shoarma
![]()
Ik ben al reactine junk, maar tis té erg, toch nog maar een glaasje Roosvicee (of 6 1,5 liter pakken).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Neem je toch gewoon een reactine en gaan met de banaan
Ben jij wel echt een man? Dat zijn wel 2 hele dingen tegelijk hoor!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Mordreth het volgende:
quote:
Ik zit al helemaal vol van de "River Natuurlijk mineraalwater" aka nep spa roodquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zit tevan de hooikoorts, ga ook niet naar buiten. Kan je wel een blikje cola aanbieden... of een glaasje Roosvicee ("komt wel goed, schatje").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |