Fok frontpage he.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Op grond van welk artikel wordt ze mogelijk vervolgd? Waardeloos nieuwsbericht weer.
De FOK! frontpage, he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Op grond van welk artikel wordt ze mogelijk vervolgd? Waardeloos nieuwsbericht weer.
Ja de FOK! frontpage, hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
IK DOE HET LEKKER NIET!!quote:Hoi kurk, even een email hoor.. je was namelijk in dat ene topic over jomanda vergeten die ene meneer te quoten in je post.. nu past het niet goed bij elkaar... maar dat maakt opzich niet uit maar voor de zekerheid pm ik je even.. want andersom wil ik ook graag een email als ik iets vergeten zou zijn, snapje... nou groetjes he
Die avatar van hem lijkt net kankerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
nee, laten we jou gaan bashen met je lelijke avatar, signature en ondertitel
Lelijke ava!quote:
quote:
Dan ben je echt noob, gewoon zo weinig posts dat je je ervoor schaamt! WHAHAHHAA NOOB!!!quote:Aantal posts: Verborgen
Waarom kan ik ze dan wel zien?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je echt noob, gewoon zo weinig posts dat je je ervoor schaamt! WHAHAHHAA NOOB!!!
grapje
Ja he, van die frontpage!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:10 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met je eens
Hanstin had ik het over hè.. Wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Waarom kan ik ze dan wel zien?
[edit]ohja ik ben super vet uiteraad[/edit]
ohja, gaat mijn vetheidquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Hanstin had ik het over hè.. Wel blijven opletten
Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef mirved het volgende:
Die Jomanda heeft zitten zeggen "nee je hebt geen kanker je hebt maar een infectietje" andere mensen die zo'n erge ziekte hebben zoiets wijsmaken vind ik reden genoeg om te straffen.
Natuurlijk was Silvia Millecam zelf dom om het te geloven. Maar andere mensen die zo een erge ziekte hebben iets wijsmaken vind ik zeker reden genoeg om gestraft te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |