haha dat is net zoiets als een pizza eten zonder tomaat en kaasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
alleen deze gezien:
'Missing link' gevonden! DarWIN!
maar jij was toch zo een christen die niet letterlijk geloofde in de bijbel?
Mwah, letterlijk is niet helemaal goede woordkeuze. Ik geloof dat evolutie en schepping elkaar niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
alleen deze gezien:
'Missing link' gevonden! DarWIN!
maar jij was toch zo een christen die niet letterlijk geloofde in de bijbel?
Spoiler. Over Bambi.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:39 schreef yvonne het volgende:
Ga janken, God is dood, DOOD zeg ik je, hij heeft ons verlaten, net als Bambi's moeder, ook dood.
Wil je erover praten . . ? Praat vrij over je problemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:39 schreef yvonne het volgende:
Ga janken, God is dood, DOOD zeg ik je, hij heeft ons verlaten, net als Bambi's moeder, ook dood.
Een dode God is nooit God geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:39 schreef yvonne het volgende:
Zeg dat maar tegen Lou de Palingboer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een dode God is nooit God geweest.
iets wat nog nooit heeft bestaan kan ook niet dood.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:39 schreef yvonne het volgende:
En de Titanic zinktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat noemt zich admin. Ik heb bambi nog niet gezien hoor
Ik ken die gast wel maar zie de relevantie niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Lou de Palingboer!
Ja, ga maar googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |