Ik krijg altijd complimentjes van mijn vriendin over het geurtje wat ik op heb!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom uitsluitend mensen met slechte smaak tegen, hier om me heen. Jeweets.
Jemig, wie weet wat ze nog allemaal meer faked dan!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik fake ook wel eens complimentjes om wat voor mekaar te krijgenmet pijn in m'n hart!
![]()
Tsja, die CB geuren moeten wel aansluiten bij een herinnering misschien. Die geur van Memory of Kindness is gewoon precies de geur die vroeger in onze tuin hing, maar als je bijvoorbeeld in de stad bent opgegroeid zal 't je misschien weinig doen. Voor mij is zoiets iig krachtiger dan een foto bijvoorbeeld. Als ik een bepaalde geur uit het verleden ruik ben ik in mijn hoofd direct helemaal weer op die plek. Als ik een foto zie uit die tijd denk ik alleen maar 'ohja, zo zag het er toen uit'.
Roadster weet ik nog niet, er is nog voor 1 goede beurt over en Envy vond ik lekker, alleen was ik de geur heel snel kwijt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:![]()
Wat vond je trouwens van Roadster en Envy? Of heeft je pa alle Roadster al opgemaakt inmiddels?
I don't know; it ain't my collection sir!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Welke uit de lijn is dat meest rechtse Serge Lutens flesje eigenlijk in die foto? Ziet er nogal groen uit, of komt dat gewoon door belichting o.i.d.?
Die heb ik nog nooit geroken, dus geen idee!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik deponeer nog 1 vraag voordat ik naar bed ga:
LKS, vond jij Tom Ford's Italian Cypress niet een beetje op Chanel PM Concentree lijken?
Mexx, Adidas, Axe Eau de Toilette zijn ongeveer 10 EUR per 100ml.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef dyna18 het volgende:
Behalve de dure merk geuren, is er ook zoiets als huismerk van een winkelketen? zoals kruidvat ofzo?
Als je ze in Amerika besteld ben je vaak al snel 2 of 3 keer zo goedkoop uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef dyna18 het volgende:
Behalve de dure merk geuren, is er ook zoiets als huismerk van een winkelketen? zoals kruidvat ofzo?
huismerk trollquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:10 schreef dyna18 het volgende:
Gucci, Mexx, Axe... .dat zijn toch allemaal vrij dure merken lijkt me, waar je ook vooral voor de naam betaald.
Zijn er geen merkloze (of huismerk) die ook prima zijn?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb bij de Lidl enkele goedkope Eaux de Toilette gezien met een algemeen frisse geur die niemand zal beledigen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |