quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef W1ZZ het volgende:En nee ik geloof niet dat het een uiterlijk vs innerlijk kwestie is... Het gaat mij juist vooral om karakter: moet op niveau kunnen discussiëren, moet vrij van geest zijn (niet uptight/saai dus) en een beetje gek. Die dingen straalt een meisje dan vaak ook uit en daarom vind ik ze mooi.
Ja, selbstverständlich - maar dat haal je niet uit alleen een foto, nietwaar? En het predicaat gnd kun je wel op basis van een foto geven (vandaar mijn opmerking over uiterlijk)
quote:
Ah, gemist. Creatief, wel.

Japon Noir: wat heb ik aan laten branden? Srsly, hoeveel rook zit hierin? Best een aangename geur, maar het eerste uur is het wel erg overweldigend. Heb ook een beetje een déja senti (

) bij deze; kruising tussen Tauer Incense Extrême/Air du Désert, CdG Incense serie, Cuir Ottoman en nog wat anderen op het puntje van mijn tong. Eén moment zag ik zelfs een overeenkomst met Bvlgari Black. (Las op BN een vergelijking met Idole de Lubin - maar da's dus echt onzin.)
Stoffig hout, kaneel, leer - lekker, maar ik denk dat ik het meer zou waarderen op iemand anders.