Vreemd dat het er niet meer bij staat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En Supertuxxx, ik zie Den Bosch er ook niet tussen staan...
Iemand?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
Heeft de action een dubbele prullenbak?
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef maok het volgende:
Ik heb er 4 () gekocht:
[ afbeelding ]
Ik heb maat L gekocht, als ik ze een beetje laag op mijn heupen draag zitten ze perfect. Ik denk dat ze eigenlijk hoger bedoelt zijn, dan zitten ze mij wat te los. (Mijn heupomvang is ca 100cm)
De maatjes L waren aan het einde van de middag al bijna uitverkocht. Ze hadden ze trouwens ook voor meisjes en een iets ander model voor mannen en jongens.
Die hebben ze daar inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef xxjosjex het volgende:
Dit hempje zouden ze ook bij de action hebben? Van een vriendin gehoord?!
Weet iemand of deze er standaard zijn of alleen tijdelijk?
Ooit gekocht en direct weggegooid, wat een klotedingquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef xxjosjex het volgende:
Dit hempje zouden ze ook bij de action hebben? Van een vriendin gehoord?!
Weet iemand of deze er standaard zijn of alleen tijdelijk?
Heb ook bij de Hema xl, die zit wel lekker! En weet van een vriendin die zelf maat 38 heeft dat zijn ook xl had gekocht!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Die hebben ze daar inderdaadIk heb er een gekocht, omdat ik dacht dat het een sporthemdje was
Dik stofje enzo. Had een maat M meegenomen en haalde dat ding uit de verpakking, was het 'lijfje' ongeveer zo breed als m'n bovenbeen
Toen zag ik pas dat het een corrigerend hemdje was. Voor de gein heb ik mezelf er even ingewurmd, maar dat zat echt vréselijk. Ik kon amper ademhalen. Nou goed, dat is vast de bedoeling van zo'n ding, maar het is niets voor mij.
In Zwolle hadden ze wel de laatste keer dat ik er was, dus je zou het erop kunnen wagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze bij de action standaard van die 'trekkarren'? jeweetwel, doe boodschappenkarretjes op wieltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |