Wat lijkt me dat sneu, dat je je gerief moet halen op de vermeende scharrel van Jantje S.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:48 schreef versabommie het volgende:
zijn er al full body pica's van Lizzzza ?
Jij bent altijd uit op een relquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ben de enige die het stukje van Gina wel kan waarderen?
Nee hoor,vond het ook wel boeiendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ben de enige die het stukje van Gina wel kan waarderen?
Liever dat dan een stijve fallus krijgen op het feit dat je zulks een sletterige no-no kent.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat sneu, dat je je gerief moet halen op de vermeende scharrel van Jantje S.
Blijven hopen knul
Ik hoef geen gerief te halen uit jouw vrouwtje die een kindersterretje op de plee van de kroeg pijpt, maar wil wel eens zien wat hij voor wat inruilt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat sneu, dat je je gerief moet halen op de vermeende scharrel van Jantje S.
Blijven hopen knul
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Liever dat dan een stijve fallus krijgen op het feit dat je zulks een sletterige no-no kent.
Kijk jij nou maar tv voor mequote:
oewwww scherp! zelfs Gerard joling is zo vals nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef geen gerief te halen uit jouw vrouwtje die een kindersterretje op de plee van de kroeg pijpt, maar wil wel eens zien wat hij voor wat inruilt.
Vor de rest niet zo huilie doen, en beter op je vrouw letten, prutser!
ok, je ziet nu Jaap Buijs live Yolanthe over de knie en spanken maar! Echt waar heur!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar tv voor me
En A L L E S melden hè!
In de Privé (ik weet het, haha, heel betrouwbaar) staat dat Yolanthe en haar broers en zussen wel iets erven, maar niet de vermeende ¤ 800.000.000,=quote:
woww,dit is nieuw media voer,yolanthe is niet rijk....maar bijna aan de bedelstaf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Eef999 het volgende:
[..]
In de Privé (ik weet het, haha, heel betrouwbaar) staat dat Yolanthe en haar broers en zussen wel iets erven, maar niet de vermeende ¤ 800.000.000,=
De discotheken, huizen, hotels, stukken grond en appartementen werden slechts door pa beheerd en niet zoals hij iedereen deed geloven, zijn eigendom..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
woww,dit is nieuw media voer,yolanthe is niet rijk....maar bijna aan de bedelstaf!
Nee bedelSTAFquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Heejj het klopt toch met het beeld dat yolanthe een golddigger is?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef geen gerief te halen uit jouw vrouwtje die een kindersterretje op de plee van de kroeg pijpt, maar wil wel eens zien wat hij voor wat inruilt.
Vor de rest niet zo huilie doen, en beter op je vrouw letten, prutser!
Niet zo assertief he, is de coke verkeerd gevallen?quote:
Tja die STAFquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee bedelSTAF![]()
En Yolanthe een golddigger, denk dat ze zelf toch al aardig wat centjes bij elkaar gespijkerd had dus ik weet het niet
Coke is soooooooooo 2007, Hema-lijm does the trick nowadaysquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo assertief he, is de coke verkeerd gevallen?
Mischien niet de Volendamse coke genomen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo assertief he, is de coke verkeerd gevallen?
Daarvoor moet ik te ver rijden, de Hema is dichterbijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Mischien niet de Volendamse coke genomen?
Tja die hebben lekkere worsten ook....om maar in de sfeer te blijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik te ver rijden, de Hema is dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |