Dat is die gast van dequote:Op woensdag 27 mei 2009 08:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben geen gitarist maar wel een lurker en daarom een plaatje van een aluminium gitaar, voor al uw foto's waar ook de fotograaf mooi op staat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohja en er zijn dus echt mensen die er op spelen en niet de minste
[ afbeelding ]
http://www.electricalguitarcompany.com
king buzzoquote:
Ze zeiden ook dat de stem van James niet karakteristiek zou zijn..quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
Klopt maar ik vind die stem van Dave gewoon kut om naar te luisteren
Volgens mij zijn het altijd dezelfde dingen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef TeleluvR het volgende:
Nog boeiende aanbiedingen bij de Feedback?
Nee, ik zie ze niet staan. New Productsquote:
Mooie spulletjes welquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef TeleluvR het volgende:
Nog boeiende aanbiedingen bij de Feedback?
Kwestie van oefneenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Damn, wou dat ik kon spelen als Guthrie Govan <3
Dude, mij die link geven is redelijk overbodig, dat is zo'n beetje mijn startpaginaquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:28 schreef Meursault het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze niet staan. New Products
De Hardtail Select Vibrato TBZ is wel flink afgeprijsd: 776 -> 499
Wie wat waar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat de stem van James niet karakteristiek zou zijn..![]()
Ik heb z'n haar alvast, ben al goed op weg dus!quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, mij die link geven is redelijk overbodig, dat is zo'n beetje mijn startpagina![]()
Was alleen benieuwd wat het verschil was met het laten overvliegen uit Amerika en halen bij de Feedback.
Ik heb het hele interview gekeken. 4x 10 minuten. Ik weet niet meer precies waar..quote:
edit: lamaquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
Net de folder online gevonden en er staan in ieder geval een berg Deans in!
Good god! inkoppertjequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef GoodGawd het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb echt heel veel OMG gezegd toen ik dit zag O_O Dit treft mij echt in het hart XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |