Ja, dat is ook de insteek.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je kan de teleurstelling ook als een kans zien om nog beter in te spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nee, 302 zelfs. Je kunt (als je geluk hebt) door het slotje posten. Is me al 3x gelukt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
TVP, maar zaten in het vorige topic nu 301 posts
Gister was er een docu met Bruce Springsteen waarbij hij ook op een tele met bigsby speeldequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Tering, het blijft jeuken om een Bigsby op mijn Custom te zetten...
Als het goed is zegt elke footswitch gewoon "switch!" tegen je amp. Maar ja, dat geldt voor standaard switches.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog geen footswitch bij de Peavey. Ik heb nog wel een oude footswitch van een JCM800. Weet iemand of het schadelijk voor de versterker kan zijn als je een verkeerde footswitch aansluit?
Heb je de versterker ook nog die bij die switch hoort?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog geen footswitch bij de Peavey. Ik heb nog wel een oude footswitch van een JCM800. Weet iemand of het schadelijk voor de versterker kan zijn als je een verkeerde footswitch aansluit?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
En ik zal nog eens onschuldig op zoek gaan naar Bigsby filmpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p0wn3d
![]()
![]()
Kon je echt verschil horen tussen de attack/punch van de alu vs de papieren cones?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van feedback alwaar ik de Hartke LH500 getest heb op twee cabs (een met paper cones en een met aluminium cones). Damn, wat een geluid. Er zit maar één buis in, maar die is wel prominent aanwezig. GAAAAAASSSS!!!!
.
Die is kwijt. Geintje, nooit gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je de versterker ook nog die bij die switch hoort?
Halenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, terug van feedback alwaar ik de Hartke LH500 getest heb op twee cabs (een met paper cones en een met aluminium cones). Damn, wat een geluid. Er zit maar één buis in, maar die is wel prominent aanwezig. GAAAAAASSSS!!!!
.
Kan geen kwaad, schakelen = schakelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |