huahuahauhquote:
QFTquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Rekkie het volgende:
En TS van FOK!
Vieze sletquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Tot slot; Ronja van GTST![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lelijk koektrommel met zn zeikstem, rot op met Hans Kraay jr. Laat em lekker peopscheppen ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Klacht moge duidelijk zijn. Ik heb genoeg van zijn vage gelul en loze interviews met sporters na hun wedstrijd
Deze boef: [ afbeelding ]
Wie mag er volgens jullie nog meer van de TV?
patty brardquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:41 schreef babba het volgende:
Gordon, Gerard Joling, Henkjan Smits, en last but not least Patty Brard
Waarom jack van gelder? Omdat hij joods is zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:43 schreef Kopbal het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die mogen ook wel ontslagen worden.
omdat hij beter verslaat dan tom egbers?quote:
Minder slecht bedoel je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
omdat hij beter verslaat dan tom egbers?
Nee daar noem je ook iemand opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
omdat hij beter verslaat dan tom egbers?
maar jack van gelder heeft toch een veel betere "Hairdo" Dan tom de tukkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee daar noem je ook iemand op
Iets is beter dan niets, maar daar houdt het ook op
Jij kan het weten, gays letten daar opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
maar jack van gelder heeft toch een veel betere "Hairdo" Dan tom de tukker
hmm nou als je al gay bent om het feit dat je ziet dat Jack van gelder geen haar heeft en tom wel. Vind ik persoonlijk erg kort door de bocht.quote:
Dat niet, maar dat je een kwaliteitsoordeel geeft over de haardracht welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:58 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hmm nou als je al gay bent om het feit dat je ziet dat Jack van gelder geen haar heeft en tom wel. Vind ik persoonlijk erg kort door de bocht.
Alles wat GTST inhoudt mag van de buis gehaald worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Tot slot; Ronja van GTST![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dan de Tour volgen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:45 schreef Hpzone het volgende:
Ik vind die neger sympathiek, Mart smeets mag dood, en Jack van Gelder is gewoon tof. Onterecht dus, op brilmans na.
Daar ging het niet om. Aangezien jack van gelder geen haar meer heeft. maar zon simpele ziel als jij snapt dat waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat je een kwaliteitsoordeel geeft over de haardracht wel
Dus minder haar is beterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Aangezien jack van gelder geen haar meer heeft. maar zon simpele ziel als jij snapt dat waarschijnlijk niet
We hebben een tekort aan crashtestdummy's, misschien kunnen we Patty gebruiken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
patty brardschandalig hoe ze de hele tijd met haar Giraffentong om haar bek heen zit te lebberen
![]()
En ze teert nog op haar zangcarriere van 300 jaar geleden. Een nekschot!
nope ik maakte de vergelijking omdat tom egbers in mijn ogen mee kan doen om expeditie egberson op zijn hoofd te laten afspelen, dan was ik eerlijk gezegd liever kaal dan jungle-tom. Als dat gay is volgens jou so be itquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus minder haar is beter_!
Kale mannen doen het dus voor je
het lijkt me stug of ze nog iets hebben aan dat ontbindende lijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We hebben een tekort aan crashtestdummy's, misschien kunnen we Patty gebruiken?
En daar ben ik het al helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:15 schreef purmernoord het volgende:
die voice over van sbs 6 arjen grolleman moet subiet verdwijnen..
Nee, gewoon levend gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
het lijkt me stug of ze nog iets hebben aan dat ontbindende lijk
ik bedoelde eigenlijk dat ze nog leefdequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon levend gebruiken.
Laat haar een Chinese SUV testen.
Of Fear Factor Extreme.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat ze nog leefde
en een lekkere dikke ssangyong in haar hoofd laten botsen lijkt me wel leuk! Kijkcijferkanon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |