Ik zit nog te snotterenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip, ben je beter? zin om te zeilen?
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilenquote:
het zal je achternaam maar zijn en dat je voornaam Peter isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilen
Whehe! eeeh, nee, wasn't me!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilen
Ik weeg anders zatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe! eeeh, nee, wasn't me!
Ik heb gewoon een babe nodig die niet te veel weegt om even te raggen met een bootje
maar dan op zandvoort
Ik ben snipverkouden en heel druk geweest op mijn werk. Hoe'st met de mini-A?quote:
ik kom zondag op bezoekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin om die pastasalade op te eten, maar die is voor het avondeten
Morgen risotto
En chocoladetaart maken (Of zondag)
Op de een of andere manier krijg ik altijd meer zin in eten maken als het weer beter is
Oh risotto.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin om die pastasalade op te eten, maar die is voor het avondeten
Morgen risotto
En chocoladetaart maken (Of zondag)
Op de een of andere manier krijg ik altijd meer zin in eten maken als het weer beter is
Duh, ik weet wel wat ik tof om te doen vindquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weeg anders zatMaar het ziet er wel tof uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |