JA!
Ik heb dus hendig een eenmanszaak waarbij ik clips en video's maak.
Gisteren had ik opnames met 4 hiphoppers uit almere voor een clip.
1e locatie alles opgenomen en wij op naar de 2e locatie: Het half afgemaakte faalproject van gemeente almere
Het kasteel. Die gasten hadden alles uitgezocht en geregeld... ik kreeg zelfs een lunch!
Toen we aankwamen rijden bij het kasteel begon ik te twijfelen... een groot hek met punten en alles afgezet.
De eerste hiphopper klom er hendig overheen en toen wist ik het... geen goed plan... Goed ze betalen me huur en was wel in voor sensatie dus ik laad al mijn spullen uit en geef het aan die gast die er al over was. Ik en de rest daarna ook over het hek en niks aan de hand... We lopen over de weg richting het kasteel en ja hoor... 200 meter verderop heel stilletjes in het gras:
![]()
Ik kijk om en zeg: check dat.. kijk weer terug naar dat beest en zie dat hij het op een volle sprint zet richting ons.... Ik hoefde niet lang te denken en zette het op het lopen.... Ik heb serieus nog nooit zo hard gelopen, zelfs met statieven en lampen etc op me rug! Net toen ik me zooi over het hek gegooit had en ik half in het hek hing knalde dat beest tegen het hek! B.. was er bijna geweest!
Klacht: clipje willen schieten op verboden terrein..
subklacht: bijna dood ervaring
antiklacht: uiteindelijk via een andere ingang naar binnen gekomen en clipje ziet er vet uit!