WHoop whoop!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef RitseB het volgende:
bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op mijn huiswarming
Zolang disjfa je buurman niet wordt valt er niets te vrezenquote:
Wij verwachten rockband op een enorme tv met een goede geluidsinstallatie. per persoon 5liter koud, duur bier natuurlijk. En chips, in bakjes, met verschillende smaken, die bijgevuld worden vóórdat ze leeg zijn!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef RitseB het volgende:
bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op mijn huiswarming
Tuurlijk is het eng. Je kan je huur niet betalen. Kan geen baan vinden. Kan je school niet meer betalen. Je gaat aan de coke. Je word je huis uitgezet. Je gaat elke dag bij de locale supermarkt staan met een krantje om je coke verslaving te handhaven. Je verkoopt je lichaam aan de lokale kassieres. Je bent zo erg aan de coke dat je lekker overgaat naar heroine. Je komt je deur niet meer uit. Je slaapt in een doos. Je gaat eraan.quote:
X-men origins: Disjfaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk is het eng. Je kan je huur niet betalen. Kan geen baan vinden. Kan je school niet meer betalen. Je gaat aan de coke. Je word je huis uitgezet. Je gaat elke dag bij de locale supermarkt staan met een krantje om je coke verslaving te handhaven. Je verkoopt je lichaam aan de lokale kassieres. Je bent zo erg aan de coke dat je lekker overgaat naar heroine. Je komt je deur niet meer uit. Je slaapt in een doos. Je gaat eraan.
Einde ritseb.
Que?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:46 schreef disjfa het volgende:
Jammer dat er geen mods meer zijn die nog topictitelweizigingen doen
Ik ben een x-menquote:
Jij bent geen modquote:
Rockband gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wij verwachten rockband op een enorme tv met een goede geluidsinstallatie. per persoon 5liter koud, duur bier natuurlijk. En chips, in bakjes, met verschillende smaken, die bijgevuld worden vóórdat ze leeg zijn!
Faal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |