quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mental image van hoe je de tuinslang aanzet en begint te sproeien en dan pas ziet dat je dak ingeklapt zit.
ehm, nee dus!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]![]()
ik eerder een mental picture dat ie het doet zoals pink in clip van stupid girlalleen is dat eerder een nachtmerrie
Ook een goede middagquote:
Ik heb even wat slaap ingehaaldquote:
Morgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik lekker geslapen zegGeen idee meer wat ik gedroomd heb, maar het was niet slecht
ik heb kut geslapen.. was om half6 klaar wakkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik lekker geslapen zegGeen idee meer wat ik gedroomd heb, maar het was niet slecht
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb kut geslapen.. was om half6 klaar wakker
vind het vooral irritant dat ik daar niet bij wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat werd ik trouwens strelerig van die wijn zeg .. dat was echt irritant
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat werd ik trouwens strelerig van die wijn zeg .. dat was echt irritant
behalve onsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik gedroeg me gisteren echt voorbeeldig moet ik zeggen!
Ik heb niemand lastig gevallen
wou je ook gestreeld worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het vooral irritant dat ik daar niet bij was
Nee niet leuk!! moest me gewoon inhoudenquote:
Vond het echt knap dat jullie me gewoon gespot haddenquote:
waarom denk je dat ik je zo snel afkapte met zoenen...anders had je me spontaan genomen daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet leuk!! moest me gewoon inhouden
heb ik je daar een sms over gstuurd? kan ook zijn dat dawg dat was.... die had af en toe mijn telefoonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vond het echt knap dat jullie me gewoon gespot hadden![]()
!!
Een vriend van me zei ook al meteen: "je hebt ook echt een opvallend hoofd"
Kreeg je smsje over mijn trui (wat eigenlijk een vest is) pas om half 10 's avonds
!!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom denk je dat ik je zo snel afkapte met zoenen...anders had je me spontaan genomen daar
Je bent lekker opdreefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik je zo snel afkapte met zoenen...anders had je me spontaan genomen daar
het begint altijd met strelenquote:
Ja iets van: kom een hier met je mooie trui, of durf je niet ?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ik je daar een sms over gstuurd? kan ook zijn dat dawg dat was.... die had af en toe mijn telefoon
dat is waarquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
Het is trouwens helemaal over met meisje 1!
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja iets van: kom een hier met je mooie trui, of durf je niet ?!
Eigenlijk moest je ons gewoon bekertjes geven, maar die heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er loopt vast wel iemand rond die je even wil strelen hoorquote:
rivaltjequote:
zie hier niemandquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er loopt vast wel iemand rond die je even wil strelen hoor
Nu helemaal ? heb je het na gisteravond nog een beetje verergerd dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
dan heb je pechquote:
ja ik had moeten komme zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
rivaltje
JAmmer dat je gister niet nog even langskwam
Nja ik had ik mijn naam staan "Cool, dan praat ik toch verder met je vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nu helemaal ? heb je het na gisteravond nog een beetje verergerd dan ?
ik ben heul niet vreemd! alleen andersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei dat ze nog met haar ex in haar hoofd zat, mij niet teleur wilde stellen en jet daarom niet verstandig vond om naar Scheveningen te gaan...
Was ze gisteren nog even wat drinken met die vriendin van haar...
Kreeg ik opeens een smsje van een vreemd nummer (was dus van die vriendin van haar) die mijn nummer uit haar telefoon had gehaald, en die smst nu de hele tijd...
Zulke vreemde wezens zijn het die vrouwen !!!
wat een raaaaaaaaare denkwijze van dat meisje zegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik had ik mijn naam staan "Cool, dan praat ik toch verder met je vriendin! "
Dat is uit een liedje, maar zij denkt dus dat ik het over die vriendin van haar heb
Had ik iemand gehad om te strelenquote:
Jij misschien niet maar de meeste vrouwen zij dat welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben heul niet vreemd! alleen anders
een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben heul niet vreemd! alleen anders
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik had ik mijn naam staan "Cool, dan praat ik toch verder met je vriendin! "
Dat is uit een liedje, maar zij denkt dus dat ik het over die vriendin van haar heb
Nja het was van gisteren in dat park...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat een raaaaaaaaare denkwijze van dat meisje zeg
Nee man! sukkel! hoe dom kan je zijn
Gast, waarom heb je die naam dan gezet? 100000% zekersteweten niet alleen maar omdat je het een leuk nrtje vind...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
meisje1 was daar toch niet bij!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het was van gisteren in dat park...
2 mooie meiden, de 1 net wat lekkerder dan die andere, maar die lekkerste bleek een vriend te hebben, dus zeiden we "cool, dan praat ik toch verder met je vriendin"
dus zelfs voor die zin heb je een excuusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het was van gisteren in dat park...
2 mooie meiden, de 1 net wat lekkerder dan die andere, maar die lekkerste bleek een vriend te hebben, dus zeiden we "cool, dan praat ik toch verder met je vriendin"
Jewel, heb knuff kunnen strelenquote:
nee idd, maar had het erin staan omdat het gewoon een dikke dag was gisterenquote:
Ik mag hopen dat je het anders verwoord hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
Heb ook al gezegd dat ik haar vriendin een vaag kind vind hoor!!
heel stiekum ben ik best lekker jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een beetje vreemd maar wel lekker
[ afbeelding ]
Eng?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Jewel, heb knuff kunnen strelen
En ging al bijna over naar nouk.. maar dat vond ik eng![]()
en van jou weet ik wel dat het kan
quote:
Neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het anders verwoord hebt
Waarom is nouk eng?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jewel, heb knuff kunnen strelen
En ging al bijna over naar nouk.. maar dat vond ik eng![]()
en van jou weet ik wel dat het kan
oke.. gok ik danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom is nouk eng?![]()
En hoezo WEET je dat?
Gekkie!quote:
quote:
Weet ik veel hoe jij reageert als ik je ineens uit het niets ga strelenquote:
dit klinkt allemaal als een stille ' nee' dus het maakte niet uit dat je er niet wasquote:
Haha, dat kan ik wel hebben hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet ik veel hoe jij reageert als ik je ineens uit het niets ga strelen
Dus stel dat is zo, als je me niet mocht strelen was ik dus niet welkomquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dit klinkt allemaal als een stille ' nee' dus het maakte niet uit dat je er niet was
dat hoor je mij niet zeggen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dus stel dat is zo, als je me niet mocht strelen was ik dus niet welkom
Misschien de volgende keer na wat wijnquote:
quote:
Nog meer?quote:
Er staan toch nog meer meets op de planning?quote:
Dan trek je slechte conclussiesquote:
Vast wel, maar ik denk dat ik de wijn volgende keer wat meer achterwege laat en gewoon met de auto komquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Er staan toch nog meer meets op de planning?
neuh, ik haal je wel opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat ik de wijn volgende keer wat meer achterwege laat en gewoon met de auto kom
Hehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat ik de wijn volgende keer wat meer achterwege laat en gewoon met de auto kom
Dat gokte ik al. Maar nog meer moest ik echt niet hebbenquote:
Ik word helemaal niet leuker met wijn op!quote:
Niet? blijf je dan altijd zo? damn... jammer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet leuker met wijn op!
ik vond je wel lief gister... zeker toen we ff met z'n 2en je sleutel aan het zoeken warenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doelde dus op "nog meer" als in wijn
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat gokte ik al. Maar nog meer moest ik echt niet hebben
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niet? blijf je dan altijd zo? damn... jammer!
Hahaha oow ja..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik vond je wel lief gister... zeker toen we ff met z'n 2en je sleutel aan het zoeken waren
jij zou toch ook komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik heb volgens mij een hoop leuke dingen gemist gisteren
Was wel de bedoeling, maar wist niet waar precies en wanneerquote:
Aaah ok, ja dat is ook niet handigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, maar wist niet waar precies en wanneer
Komt wel goedquote:
Amsterdam...3 straten een kroeg en een kerk...als je het dan niet kan vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, maar wist niet waar precies en wanneer
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Amsterdam...3 straten een kroeg en een kerk...als je het dan niet kan vinden
en het begon allemaal bij de free record shop op centraalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Amsterdam...3 straten een kroeg en een kerk...als je het dan niet kan vinden
mogguhquote:
Die weet ik wel te vinden , heb 2jaar terug nog verbouwdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en het begon allemaal bij de free record shop op centraal
neen lig nu ergens onder een brug met mijn netbookquote:
Ik gebruikte gewoon een verkeerd woordjequote:
Pas maar op, straks jat iemand je mooie roze netbook met bloemetjes nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen lig nu ergens onder een brug met mijn netbook
1voordeel.. ben vast de enige in nederland... zo weer terug gevonden hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas maar op, straks jat iemand je mooie roze netbook met bloemetjes nog.
ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon een verkeerd woordje
kutmuts!quote:
ohw dat was die nare schittering gisterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon verbrand
Maarja, wat wil je als je met zo'n wit lichaam een uur zonder shirt in de zon gaat liggen
WATJEquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
Ik had het gister koud. Ookal scheen de zon, en stond er -volgens Bels- maar weinig wind. Soms ben ik gewoon een mietje.
Vandaag ook lekkker zonetjequote:
Er stond weinig wind! En ik had nog wel zon geregeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
Ik had het gister koud. Ookal scheen de zon, en stond er -volgens Bels- maar weinig wind. Soms ben ik gewoon een mietje.
Maar vandaag blijf ik lekker binnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vandaag ook lekkker zonetje
Je hebt de waarde ervan danig doen dalenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef dawg het volgende:
Nu mag je je printscreen best posten hoor, Bels.
Je zit ook op de verkeerde plek, hier achter is het heerlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vandaag blijf ik lekker binnen
en voglens mij valt dat zonnetje hier wel mee op het moment
ik was zeer content hoor met het weer van gisterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er stond weinig wind! En ik had nog wel zon geregeld.
wat heb je gedaan dan?quote:
Ik wil eigenlijk nog een stuk gaan skaten, maar voordat ik klaar ben om te gaan moet ik alweer weg, eigenlijk... Schiet niet echt op..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar vandaag blijf ik lekker binnen
en voglens mij valt dat zonnetje hier wel mee op het moment
niets in huis? appie niet open?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R twijfelt of ze even bij de benzinepomp een broodje zal gaan halen of gewoon haar lunch zal overslaan
* Nouk84 wordt door DR34M3R eraan herinnert dat ze nog moet ontbijtenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R twijfelt of ze even bij de benzinepomp een broodje zal gaan halen of gewoon haar lunch zal overslaan
Geen dank.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik was zeer content hoor met het weer van gister
Heyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aangezien Renate zegt dat het hier altijd zo on-ge-lo-ve-lijk gezellig is....
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
23 jaren jong olé
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Tukkerland Enschede
# Interesses?
Voetbal, films, bier!!, slapen, gezelligheid
# Seksuele voorkeur?
Vrouwen...olé
# Lengte en postuur?
1.83 volgens mijn ID kaart, postuur? euh...vet stevig
# Hoe lang single?
Veul te lang
Dat schiet idd niet op!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog een stuk gaan skaten, maar voordat ik klaar ben om te gaan moet ik alweer weg, eigenlijk... Schiet niet echt op..
Gutentag!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey
Wtf is een tukkerjood? Iemand die voor Twente en Ajax is?
nicequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef Ofresca het volgende:
Mijn beste vriend en vriendin konden allebei mee stappen. Dus samen met die 2 en nog een vriendin de stad onveilig gemaakt. En dat was gewoon heeeeel gezellig.
Kan je je lijstje even een update gevenquote:
Jaaa, echt heerlijk. Half 6 in het licht naar huis fietsen. Eindigen in een oppiktent. Heerlijk gedanst. Groningen gewonnen, Feyenoord verloren. Het leven is goed.quote:
Hahaha, skaten naar Almere is een beetje verquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat schiet idd niet op!!
Dus dat wordt gewoon klaarmaken om straks weg te gaan en niet skaten
Of! skaten naar datgene waar je heen moet
Wat is een oppiktent?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaa, echt heerlijk. Half 6 in het licht naar huis fietsen. Eindigen in een oppiktent. Heerlijk gedanst. Groningen gewonnen, Feyenoord verloren. Het leven is goed.
Wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, skaten naar Almere is een beetje ver
Zal ik dequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, skaten naar Almere is een beetje ver
Haha, ja daarom wilde ik dus gaan skaten!quote:
Dat wordt dus niet skatenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja daarom wilde ik dus gaan skaten!Maar ik wil morgen graag nog leven
Ze is in een recalcitrante bui vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest vandaag met mevrouw MNR ?
En de rest van de single for that matter
Anders is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze is in een recalcitrante bui vandaag
Beetje onrustig, beetje direct, gewoon een keer wat anders.
En met Box?
Nou, een oppiktent is zoals jij het zegt. Een tent die bekend staat om het gemak waarmee je daar mensen op kunt pikken. Mijn beste vriend sliep alleen al bij me. Dus ik heb heeeel veel harten moeten breken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is een oppiktent?En door wie ben jij opgepikt?
En wat staat er op de planing van vandaag dan?
Niet naar Almere iigquote:
Wat zielig voor al die jongetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou, een oppiktent is zoals jij het zegt. Een tent die bekend staat om het gemak waarmee je daar mensen op kunt pikken. Mijn beste vriend sliep alleen al bij me. Dus ik heb heeeel veel harten moeten breken.![]()
Vandaag, naar de markt, aardbeien!En vanavond het begin van GUMIT, een basketbaltoernooi.
En bij jou?
en nu ook niet, want anders kom je te laat!quote:
gewoon vragen...goh je bent goed gekleed.... ben je homo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Nog tips om een goedgeklede hetero van een homo te onderscheiden?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
De eerste donder komt.. en ik hoor gelijk twee meisjes gillen
ik ben geen homowquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ga dubbetljes poepen.. word je nog langzaam rijk ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahh verveel me en heb niets te doen!
ik ben een meisje... ik poep nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga dubbetljes poepen.. word je nog langzaam rijk ook
Box is kriegel door internet verbinding die het dan weer doet en dan weer nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze is in een recalcitrante bui vandaag
Beetje onrustig, beetje direct, gewoon een keer wat anders.
En met Box?
Nee, met al die zogenaamde metrosexuelen en overgestyleerde allochtonen raakt mijn gaydar ook volledig van slag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hihihi kriegelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Box is kriegel door internet verbinding die het dan weer doet en dan weer nieten nog een ding maar dat pm ik wel ff
Ja, hè. Vonden ze zelf ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat zielig voor al die jongetjes![]()
Dat moet je wel een keer goedmaken hoor
Oeeh aardbeienaltijd lekker
![]()
Ik? ik ga niets doen vandaag.. lig nog lekker in m'n bedje en misschien straks boodschappen doen, maar volgens mij hoor ik net onweer dus vast ook regen aankomen.
Goedemiddagquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemiddag
Nu pas wakker?
Brood op, nu mijn toetje.. Magnum Strawberry White
Nee kheb al gelezen en gezonnebankt en gedouchedquote:
Lekkah! Die van mij zijn op. Alleen nog maar Almondquote:Brood op, nu mijn toetje.. Magnum Strawberry White
Vroeger was 't zo veel eenvoudiger. Hadden homo's nog een alleenrecht op stijl.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, met al die zogenaamde metrosexuelen en overgestyleerde allochtonen raakt mijn gaydar ook volledig van slag.
Ik was denk ik rond een uur of half 1 thuis.. Dus viel wel mee. Maar kon ook niet heel laat maken ivm laatste treinen uit a'dam hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, hè. Vonden ze zelf ook.![]()
Oh, lekker. Heb jij het ook laat gemaakt dan?
Je bent toch niet bang dat je smeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
En hoe grappig, op het moment dat ik onder de douche stapte kwam de regen ineens met bakken uit de lucht! mooie timing had ik![]()
Alleen zit de supermarkt er dus wss niet in.
Ik zei toch dat ze je niet moetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei dat ze nog met haar ex in haar hoofd zat, mij niet teleur wilde stellen en jet daarom niet verstandig vond om naar Scheveningen te gaan...
Was ze gisteren nog even wat drinken met die vriendin van haar...
Kreeg ik opeens een smsje van een vreemd nummer (was dus van die vriendin van haar) die mijn nummer uit haar telefoon had gehaald, en die smst nu de hele tijd...
Zulke vreemde wezens zijn het die vrouwen !!!
Ja okee. Maar daarna dus niet meer uit geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was denk ik rond een uur of half 1 thuis.. Dus viel wel mee. Maar kon ook niet heel laat maken ivm laatste treinen uit a'dam he
En hoe grappig, op het moment dat ik onder de douche stapte kwam de regen ineens met bakken uit de lucht! mooie timing had ik![]()
Alleen zit de supermarkt er dus wss niet in.
Die is ook lekker hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kheb al gelezen en gezonnebankt en gedouched
[..]
Lekkah! Die van mij zijn op. Alleen nog maar Almond
Precies! Nu menen al die metro's ineens dat ze mee moeten doen met crèmes en dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vroeger was 't zo veel eenvoudiger. Hadden homo's nog een alleenrecht op stijl.
Nee ik ben direct naar huis gegaan. Was al in slaap gevallen in de trein bedacht ik mij achteraf, want ik heb van twee haltes niet meegemaakt dat we daar stoptenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja okee. Maar daarna dus niet meer uit geweest.![]()
Waarom kan je niet naar de supermarkt als het regent? Woon je zo ver weg?
Ik ben zo onbegrepen hier. Het is bijna sneu voor mequote:
Ja! Goed plan. Wil jij de eerste zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! Nu menen al die metro's ineens dat ze mee moeten doen met crèmes en dingenIk ben ervoor dat de echte homo's nu stoppels laten staan en gaan rollen in de modder! Baggy sloddervoskleding! Nonchalance overal! ANARCHIE!!!!!!!!!
Wat heb jij nog meer door dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben zo onbegrepen hier. Het is bijna sneu voor me
Bijna
Gewoon goed timen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ik ben direct naar huis gegaan. Was al in slaap gevallen in de trein bedacht ik mij achteraf, want ik heb van twee haltes niet meegemaakt dat we daar stopten
Uhm nee hij is niet heel ver weg, maar ik heb gewoon geen zin om drijfnat te worden
Dat is ie alquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja! Goed plan. Wil jij de eerste zijn?
Ik heb al een baggy broek en stoppelsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja! Goed plan. Wil jij de eerste zijn?
Ow, wel meerquote:
Neem maar wat lotion mee voor je dijbeentjes danquote:
Heel bescheidenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wel meer
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik dan weer bestempeld wordt als een bitch en dan weer alsof ik mezelf heel goed vind. Terwijl dat beiden ver bezijden de werkelijkheid is
van die verzorgende massage olie is toch ruim voldoende?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem maar wat lotion mee voor je dijbeentjes dan
is niet erg. Goede vrienden zijn ook heel waardevolquote:
Ik ben goddomme niet gay ja!!quote:
I Kneuw! Ik heb een hele collectie topgaysquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is niet erg. Goede vrienden zijn ook heel waardevol
Kun je goed masseren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
van die verzorgende massage olie is toch ruim voldoende?
Op een uit zonderling naquote:
Nee jij laat gewoon hele fokmeets aan je ass zittenquote:
Ik welquote:
Oeh!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
I Kneuw! Ik heb een hele collectie topgays
Best wel ja, ik zeg indirect dat ik mezelf niet goed vindquote:
Ja, en dan ben je gelijk gay...... ik heb gewoon overal schijt aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij laat gewoon hele fokmeets aan je ass zitten
Je hebt toevallig geen dubbele exemplaren in je collectie?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
I Kneuw! Ik heb een hele collectie topgays
Ja. Weet IK veel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pardon? Durf jij die vraag werkelijk aan mij te stellen?
Pogaymon, collect 'm all!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt toevallig geen dubbele exemplaren in je collectie?
quote:
Waarbij je nog altijd geen antwoord gegeven hebt op Ang3l's vraag, en hij dus nog niet weet of je er goed in bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij weet verschrikkelijk veel, alleen dit dan net niet.. Het is je vergeven
Sorry, ik moet werken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb wat last van me rug , dus als je even tijd heb
moet ie maar bellen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarbij je nog altijd geen antwoord gegeven hebt op Ang3l's vraag, en hij dus nog niet weet of je er goed in bent.
Gelukkig. Ik was al bang dat je niet meer van me hield!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij weet verschrikkelijk veel, alleen dit dan net niet.. Het is je vergeven
Neem je je nichten mee en maken we er een leuk feestje van!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Het is hier wel erg gay geworden.............
En dan is Erik er nog niet eensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Ben je bang dat het besmettelijk is?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
BIER EN TIETEN LALALALALALAquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Ja joh, er zit 1 in. Pas op! Die is besmettelijk ook nog! Ren! Hide your asses!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Nee, maar Homo,s hebben hun eigen topic en dan moeten ze mij niet vervelen met hun nichterige geneuzel in SINGLESquote:
O sorry. Moet ik terug naar mijn hokje?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, maar Homo,s hebben hun eigen topic en dan moeten ze mij niet vervelen met hun nichterige geneuzel in SINGLES
Stel je eens niet zo aan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, maar Homo,s hebben hun eigen topic en dan moeten ze mij niet vervelen met hun nichterige geneuzel in SINGLES
Gast , kijk eens ff bij oude topics hoe het er aan toe ging en sinds het hier gay/ lalaland is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry. Moet ik terug naar mijn hokje?![]()
Ik wist niet dat het [Hetero-singles] was?
Ik dacht dat [Singles] een weerspiegeling was van de maatschappij.
Dan is't dus 1 op de 10.Dan zijn er dus meer dan alleen ik!
Feitosa.... moet je ons iets vertellen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry. Moet ik terug naar mijn hokje?![]()
Ik wist niet dat het [Hetero-singles] was?
Ik dacht dat [Singles] een weerspiegeling was van de maatschappij.
Dan is't dus 1 op de 10.Dan zijn er dus meer dan alleen ik!
Feitosa.... moet je ons iets vertellen?
Doe eens niet zo sneu johquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
I. Don't. Fucking. Care.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast , kijk eens ff bij oude topics hoe het er aan toe ging en sinds het hier gay/ lalaland is.
Lijkt hier gvd wel de LIbelle.........
Maak je toch niet zo druk, en wat is er mis met de libelle staan goede recepten inquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast , kijk eens ff bij oude topics hoe het er aan toe ging en sinds het hier gay/ lalaland is.
Lijkt hier gvd wel de LIbelle.........
Als jij dat wilt , dan ben ik er 1 .quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]whehe, Feitosa, kom.. je hebt ook van die wannabe stoere gays hoor, ben jij er zo 1tje?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, speaking of the Libelle: Ik moet naar de stad, stereotype dingen doen!
Dan krijg ik een ban......quote:
Je kunt er altijd nog voor kiezen om te gaan verhuizenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad..
Neuh, er woont ook uitschot daar, ik kom wel af en toe buurten daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog voor kiezen om te gaan verhuizen
Allebei kutdorpen. Echte steden vind je boven de rivieren.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Allebei kutdorpen. Echte steden vind je boven de rivieren.
Nu ben je in de war met Helmondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, er woont ook uitschot daar,
Ook gezellig!quote:ik kom wel af en toe buurten daar
Kom maar met een goeie stelling ter afleiding, Cuequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we nu weer allemaal zeggen hoe geweldig we onze eigen stad wel niet vinden..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met Helmond
[..]
Ook gezellig!
Geen gek ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we nu weer allemaal zeggen hoe geweldig we onze eigen stad wel niet vinden..
quote:
er zijn ook youtube filmpjes overquote:
Whehequote:
ja, behalve Enschede, die doet niet meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee, dat moet nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zijn ook youtube filmpjes overHelmond
hoor
maar of ik die nou moet posten....
ik aan hip hopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe
Bij Zwolle denk ik altijd direct aan koeien![]()
![]()
Wanneer heb je hersenschade opgelopen? wat is er in godsnaam leuk aan Eindhoven?quote:
ik zit te denken en te denken, maar komt niet echt iets in mij opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
Kom maar met een goeie stelling ter afleiding, Cue
ik kan je wel een keer een tour door mijn mooie stad geven, veel betere impressie dan via YTquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet![]()
![]()
Zwaar verstandige keuze van je om dat niet te doen
Tss mannenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn erg!
Wij hebben democratisch besloten dat we nu pastasalade en fruitsalade maken en dan dadelijk in het park gaan picknicken
Was net een of andere man die me kwam helpen in een boom te klimmen
Heel behulpzaam, maar ik wilde niet in de boom, ik wilde alleen kijken of het kòn.
Heb ik m ook gezegd hoor
daar kom ik morgen nog even doorheenquote:
ik ben op mijn werkquote:
Schrap mij dan maar van je lijstjequote:
Ow jee, ik zie hier nog een licht ontvlambare man rondlopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wanneer heb je hersenschade opgelopen? wat is er in godsnaam leuk aan Eindhoven?
Lelijke stad zonder uitstraling die niet leeft zoals b.v. A,dam. Doordeweeks is er geen ruk te beleven ( en dan heb ik het niet over poolen of bioscoop )
Het is dat ik er woon, anders was het allang gesloopt.
Niet de eerte gedachte die bij mij op komtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe
Bij Zwolle denk ik altijd direct aan koeien![]()
![]()
De boertjes uit de omgeving vinden het vast een geweldige stad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow jee, ik zie hier nog een licht ontvlambare man rondlopen.
Veel een veeeeeeel. Allereerst hihihiGa ik niet vertellen
![]()
Open je ogen en aanschouw de schoonheid![]()
Oewwww pick me, pick me!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan je wel een keer een tour door mijn mooie stad geven, veel betere impressie dan via YT
Waarom woon je er ign als je het er zo vreselijk vindt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De boertjes uit de omgeving vinden het vast een geweldige stad.
Wat dan wel? Vertelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:35 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Niet de eerte gedachte die bij mij op komt.
quote:
*gooit lijstje weg*quote:
Omdat zowat al m,n vrienden + familie hier wonen en ik hier ook werk had.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom woon je er ign als je het er zo vreselijk vindt?
Ik wil hier juist wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Oewwww pick me, pick me!![]()
Nee, ik wil me er graag voor openstellen, maar hoezeer ik dat ook doe, mijn hartje ligt gewoon in Eindhoven. Daar ligt mijn spark
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
Smaken verschillenIk zou echt binnen Nederland alleen in Amsterdam willen wonen - leukste restaurants, spannendste winkels, geen dorps gevoel, veel toeristen
Ik vind Arnhem, maastricht en Utrecht ook wel leuk, maar ik zou er niet willen wonen.
Eindhoven en Rotterdam vind ik 10 keer niks
Goed zoquote:
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam, ik vind die drukte heerlijk. Als ik bij mijn ex in boxtel sliep kon ik niet slapen van de stiltequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rotterdam is echt gruwelijk lelijk. Amsterdam lijkt me te druk , maar utrecht zou ik best willen wonen.
Kheb zo een huis voor je tot beschikking.quote:
Ik ben ook geboren in Amsterdam, maar het is er gewoon altijd druk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam, ik vind die drukte heerlijk. Als ik bij mijn ex in boxtel sliep kon ik niet slapen van de stilte
Als ik rust wil, blijf ik lekker in mijn huisjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben ook geboren in Amsterdam, maar het is er gewoon altijd druk.
nee man, in utrecht lopen alleen maar homows over straat!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rotterdam is echt gruwelijk lelijk. Amsterdam lijkt me te druk , maar utrecht zou ik best willen wonen.
Hahaaha, dan ga je er nog 2 tegenkomen. Theedrinken bij de bijenkorf nuquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb zo een huis voor je tot beschikking.
Maar kom erachter dat ik ook nog naar de stad moet, ook voor cadeau voor een dame. Gelukkig hebben we er vanmorgen al over gebrainstormd, dus ga ik direct op mijn doel af![]()
Ciao!
Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb zo een huis voor je tot beschikking.
Maar kom erachter dat ik ook nog naar de stad moet, ook voor cadeau voor een dame. Gelukkig hebben we er vanmorgen al over gebrainstormd, dus ga ik direct op mijn doel af![]()
Ciao!
LOLquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee man, in utrecht lopen alleen maar homows over straat!
Ow hahahaah! Daar ga ik nu ook naartoequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaaha, dan ga je er nog 2 tegenkomen. Theedrinken bij de bijenkorf nu
appartement onder me staat leegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |