quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mental image van hoe je de tuinslang aanzet en begint te sproeien en dan pas ziet dat je dak ingeklapt zit.
ehm, nee dus!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]![]()
ik eerder een mental picture dat ie het doet zoals pink in clip van stupid girlalleen is dat eerder een nachtmerrie
Ook een goede middagquote:
Ik heb even wat slaap ingehaaldquote:
Morgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik lekker geslapen zegGeen idee meer wat ik gedroomd heb, maar het was niet slecht
ik heb kut geslapen.. was om half6 klaar wakkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik lekker geslapen zegGeen idee meer wat ik gedroomd heb, maar het was niet slecht
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb kut geslapen.. was om half6 klaar wakker
vind het vooral irritant dat ik daar niet bij wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat werd ik trouwens strelerig van die wijn zeg .. dat was echt irritant
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat werd ik trouwens strelerig van die wijn zeg .. dat was echt irritant
behalve onsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik gedroeg me gisteren echt voorbeeldig moet ik zeggen!
Ik heb niemand lastig gevallen
wou je ook gestreeld worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het vooral irritant dat ik daar niet bij was
Nee niet leuk!! moest me gewoon inhoudenquote:
Vond het echt knap dat jullie me gewoon gespot haddenquote:
waarom denk je dat ik je zo snel afkapte met zoenen...anders had je me spontaan genomen daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet leuk!! moest me gewoon inhouden
heb ik je daar een sms over gstuurd? kan ook zijn dat dawg dat was.... die had af en toe mijn telefoonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vond het echt knap dat jullie me gewoon gespot hadden![]()
!!
Een vriend van me zei ook al meteen: "je hebt ook echt een opvallend hoofd"
Kreeg je smsje over mijn trui (wat eigenlijk een vest is) pas om half 10 's avonds
!!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom denk je dat ik je zo snel afkapte met zoenen...anders had je me spontaan genomen daar
Je bent lekker opdreefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik je zo snel afkapte met zoenen...anders had je me spontaan genomen daar
het begint altijd met strelenquote:
Ja iets van: kom een hier met je mooie trui, of durf je niet ?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ik je daar een sms over gstuurd? kan ook zijn dat dawg dat was.... die had af en toe mijn telefoon
dat is waarquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
Het is trouwens helemaal over met meisje 1!
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja iets van: kom een hier met je mooie trui, of durf je niet ?!
Eigenlijk moest je ons gewoon bekertjes geven, maar die heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er loopt vast wel iemand rond die je even wil strelen hoorquote:
rivaltjequote:
zie hier niemandquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er loopt vast wel iemand rond die je even wil strelen hoor
Nu helemaal ? heb je het na gisteravond nog een beetje verergerd dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
dan heb je pechquote:
ja ik had moeten komme zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
rivaltje
JAmmer dat je gister niet nog even langskwam
Nja ik had ik mijn naam staan "Cool, dan praat ik toch verder met je vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nu helemaal ? heb je het na gisteravond nog een beetje verergerd dan ?
ik ben heul niet vreemd! alleen andersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
Ze zei dat ze nog met haar ex in haar hoofd zat, mij niet teleur wilde stellen en jet daarom niet verstandig vond om naar Scheveningen te gaan...
Was ze gisteren nog even wat drinken met die vriendin van haar...
Kreeg ik opeens een smsje van een vreemd nummer (was dus van die vriendin van haar) die mijn nummer uit haar telefoon had gehaald, en die smst nu de hele tijd...
Zulke vreemde wezens zijn het die vrouwen !!!
wat een raaaaaaaaare denkwijze van dat meisje zegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik had ik mijn naam staan "Cool, dan praat ik toch verder met je vriendin! "
Dat is uit een liedje, maar zij denkt dus dat ik het over die vriendin van haar heb
Had ik iemand gehad om te strelenquote:
Jij misschien niet maar de meeste vrouwen zij dat welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben heul niet vreemd! alleen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |