vast wel. Maar de winkels blijven open, en m'n paper moet af!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:42 schreef mspoez het volgende:
Haha Greys ik had die voor mijn moeder gekocht vorig jaar samen met een los staartje, dat dan zo omhoog steekt alsof er een eend onderduikt, ziet er echt leuk uit in de vijver!
[ afbeelding ]
[..]
Hemelvaarten ze niet in Zwöden?
zegt zij, die al uren bezig is te vliegen met pinguins in een spelletje....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
vast wel. Maar de winkels blijven open, en m'n paper moet af!
Niet aankomen zou ik toch niet zonder resultaat noemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu ik niet meer af hoef te vallen (wat een luxe zou je denken) weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen?
Ja, nog steeds bewegen en gezond eten maar dan nu zonder resultaat... snappie? Het lijkt dan zo nutteloos?
Ziet er goed uit, Ik vind de broekjes niet te klein hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:41 schreef AKnynke het volgende:
ik vind die topjes heel mooi, maar die broekjes zo klein. Zou liever een wat groter broekje hebben!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:48 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen lievjens (middag eigenlijk). Na een migraneus nachtje, nu weer een migraneus dagje. Soms baal ik daar vreselijk van; vandaag is zo'n dag
Jij en dik, dat is me wat!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik hou ook niet van grote broekjes. Al is het alleen maar omdat je dan zo'n groot wit stuk krijgt! Maar buiten dat: grote broekjes maakt vaak dikker, vooral als je niet zo groot bent.
Ik duim zachtjes dat het blijft bij wat het nu is. Dan valt het wel mee. Gisteren was echt naar en vannacht ook. Het is zó onaangenaam om midden in de nacht, half slaapdronken, niet te weten waar je het moet zoeken van de koppijn. Ik was ook nog eens misselijk en dat beviel me nog het minst. Gelukkig heb ik wel een deel van de aanval slapen door kunnen brengen, maar ik heb er erg vreemd van gedroomd.quote:
Wat dan? En kwam Bette er in voor??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim zachtjes dat het blijft bij wat het nu is. Dan valt het wel mee. Gisteren was echt naar en vannacht ook. Het is zó onaangenaam om midden in de nacht, half slaapdronken, niet te weten waar je het moet zoeken van de koppijn. Ik was ook nog eens misselijk en dat beviel me nog het minst. Gelukkig heb ik wel een deel van de aanval slapen door kunnen brengen, maar ik heb er erg vreemd van gedroomd.![]()
Een site: www.donckersloot.nl (hoewel ik eigenlijk niet weet of er wel wat op te zien is). Het beste incassobureau dat ik in jaren ben tegengekomen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
Jah, de zon schijnt, maar ik zit binnen.Gisteren had ik zin om iedereen te bellen en was er niemand en nu heb ik er geen zin in. Ja hoi, met Co. Je weet dat er nog 25000 openstaat?........... Sinds januari!! En dat ik daar al 100x over heb gebeld?? Wat is het deze keer?? Facturen kwijt? Boekhouder op vakantie? Iets misgegaan met de overschrijving???
Ik háát het.
Nee, een van mijn ex-dames die opbiechtte nog steeds heul erg verliefd op me te zijn en met me te willen trouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Wat dan? En kwam Bette er in voor??
En misselijk zijn is heel naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |