een paar kussens en een kleedjequote:Op maandag 25 mei 2009 10:18 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk op de bank zitten?
Die ligt waar ze hoort: of in bed of gewoon in d'r mandquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die ligt waar ze hoort: of in bed of gewoon in d'r mand
Good Lordquote:
de Heer heeft hier denk geen aandeel in gehadquote:
Hij is een 'beetje' uitgeschoten en heeft het geprobeerd bij te werken.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de Heer heeft hier denk geen aandeel in gehad
Of Hij heeft heel veel humor?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de Heer heeft hier denk geen aandeel in gehad
Doen we ook. Niemand die zegt dat ze moet stoppen met dit soort foto's maken. Integendeel anders hebben we niet zulke geniale foto's meer om te postenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Dibble het volgende:
ze is gewoon mentaal niet 100% laat mensen gewoon doen en laten wat ze willen
QFT, of zoietsquote:Op maandag 25 mei 2009 12:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doen we ook. Niemand die zegt dat ze moet stoppen met dit soort foto's maken. Integendeel anders hebben we niet zulke geniale foto's meer om te posten
En jij noemt haar niet 100% je kent haar nietAls ze wel 100% is noem jij haar achterlijk
Zeg! Laat Toontje erbuiten! Die heeft al genoeg bagger over zich heen gehad!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef Noorseviking het volgende:
De zus van Toontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh sorry, plagen we je vriendin?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Dibble het volgende:
ze is gewoon mentaal niet 100% laat mensen gewoon doen en laten wat ze willen
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/164240.htmlquote:hoi,
Ik ben dus Daphne ben 29-01-1984 geboren in een klein dorpje in overijssel genaamd Goor woon er nu nog steeds.
Ben sinds Februari 2005 begonnen met fotoshoots toen ik een keer op internet zat te surfen kwam ik de website van www.ikwordmodel.nl tegen en heb me daar meteen ingeschreven na een paar weken stond ik eerste en won ik de fotoshoot dit is me zo goed bevallen dat ik t snel nog een keer geprobeerd heb en ja hoor ik won weer die shoot wil er graag mee verder om anderen te laten zijn dat je met een maatje meer ook heel mooi kunt zijn en dat je voor model helemaal niet de gangbare maten nodig hebt. Wilt u een keer een shoot met me doen? stuur me dan een mailtje met uw ideeen (ik heb eventueel ook nog leuke ideen ) en wie weet sta ik dan een keer bij u voor de camera ik ben bereid in de volgende categorien te posseren
*Portret
*Fashion
*Cosmetica
*hairmodelling
*Reclame
*Figuratie
*Acteren
*Glamour (geen naakt)
*Wetlook
*Lingerie (alleen in goed overleg)
* Bedekt topless (in overleg)
ik werk op tfp-basis of voor een vergoeding dus als u een leuke opdracht heeft en denkt dat ik wel in dat plaatje pas dan kunt u me altijd mailen.
u kunt mij mailen via daphne1984@lycos.nl
Groetjes Daphne
ps heb nog niet veel shoots gehad omdat ik na mn 2de shoot ernstig ziek werd t gaat nu een stuk beter en wil heel graag weer gaan shooten.
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/374279.htmlquote:» ideeën
* Met een windmachine
* Sieradenshoot
* Beauty
* Extreme visagie
* Wetlook
* Autoshoot
* Bos shoot
* Themashoots (emotie)
* vuurtoren shoot (op Texel)
* Strandshoot
* Kappersshoot