Samen met zijn paquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:23 schreef duckes het volgende:
Wat is dat voor pauper bende daar.
TS woont in een studentenhuis?
Nee mijn beste man, jij bent triest.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef LockonStratos het volgende:
Die tafelwoon je in een kapsalon ofzo
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
TS gaat vanaf nu verder onder een kloon.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:18 schreef Armageddon het volgende:
En dan noemt ie mijn baby lelijk, moet je die kankerkop van die baby op de foto zien. En wat een pauperzooi verder.
Horst aan de Maas is de gemeente waar men het meeste bier drinkt in Nederland. En laat dat nou NET in Limburg liggen, paupertquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef conobram het volgende:
In Limburg doen ze dat ook, een biertje pakken en dan half opdrinken en dan een nieuwe pakken. Was laatst op een feestje in dat gehucht en toen ging het precies zo, de volgende ochtend stond de hele salontafel vol met half-volle biertjes
Geen wonder als alle biertjes maar half opgedronken wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Horst aan de Maas is de gemeente waar men het meeste bier drinkt in Nederland. En laat dat nou NET in Limburg liggen, paupert
weettoch!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Goed topicomdat je dezelfde monitor hebt als ik. Voor zover ik kan zien dan
!
jazeker, heb je post #3 al gelezen?quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jazeker, heb je post #3 al gelezen?
bullschnitzel zat te fappen opp die BIG ASS BIG TIT FUCK, en is daarna naar bed gegaan, en bartelhoven hield het voor gezien, hij had wel een schattige LAPO.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat lief
Maar in welk topic zijn die bullschintzel en bartelhoven nu verder aant discussieren?
Ik moet wel zeggen dat ik het een uiterst interessante middennacht discussie vond. De argumenten die zij naar elkaar toe gooiden waren goed onderbouwd en bevorderde ook de discussie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bullschnitzel zat te fappen opp die BIG ASS BIG TIT FUCK, en is daarna naar bed gegaan, en bartelhoven hield het voor gezien, hij had wel een schattige LAPO.
BLIEP BLIEP BLOEPOBOBOBquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het een uiterst interessante middennacht discussie vond. De argumenten die zij naar elkaar toe gooiden waren goed onderbouwd en bevorderde ook de discussie.
voor een studentenhuis wel ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:44 schreef Kaasstengel het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk..![]()
onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef buachaille het volgende:
sinds wanneer wordt groslsch in groene flessen geschonken
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef buachaille het volgende:
sinds wanneer wordt groslsch in groene flessen geschonken
Dat dus, rioolmajoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |