neequote:
heul niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Potentieel-TS-is-nog-een-ranja-drinkende-puber-die-thuis-woont-en-stoer-over-bier-praat-topic.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:12 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Hmmm, een foto. Ik zie een (hoogstwaarschijnlijk) goedkoop tafelblad. Ook zie ik een raar kleurig stopcontact, waarschijnlijk leef je in een oud huis? En waar is die stekker van? Dezelfde kleur he... Of je hebt de behoefte aan meer stijl dus je 'stylt' je huis en verft het stopcontact en de stekker in dezelfde kleur (goedkope oplossing) of het is een oud electrisch apparaat (anyways, vertel me waaravn het is) En wat is dat voor een plankachtig ding aan/tegen de muur? Misschien is deze foto in een 'schuur' of 'garage' genomen?
OT: Boehoehoe wat erg als het zo vervelend is vraag dan je geld terug (als het jouw bier was, en als dat zo is, en je wilt echt het geld terug, klopt mijn foto visualisatie) of houd je mond, azijnbierpisser. ()
de tafel is hoog designquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:12 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Hmmm, een foto. Ik zie een (hoogstwaarschijnlijk) goedkoop tafelblad. Ook zie ik een raar kleurig stopcontact, waarschijnlijk leef je in een oud huis? En waar is die stekker van? Dezelfde kleur he... Of je hebt de behoefte aan meer stijl dus je 'stylt' je huis en verft het stopcontact en de stekker in dezelfde kleur (goedkope oplossing) of het is een oud electrisch apparaat (anyways, vertel me waaravn het is) En wat is dat voor een plankachtig ding aan/tegen de muur? Misschien is deze foto in een 'schuur' of 'garage' genomen?
OT: Boehoehoe wat erg als het zo vervelend is vraag dan je geld terug (als het jouw bier was, en als dat zo is, en je wilt echt het geld terug, klopt mijn foto visualisatie) of houd je mond, azijnbierpisser. ()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
de tafel is hoog design![]()
de houten plank is een bakker ding, waarom we die hebben weet ik niet![]()
aan het stopcontact hangt mijn modem + router + digitale tv kastje, heel belangrijk dus![]()
dit is in mijn huiskamer ja, moet ik een sfeerfoto machen?
Jij bent te treurig voor woorden als je mensen op hun inrichting afrekentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Graag, maar, dat is geen echt marmer right? Dus het is namaak marmer, wat altijd zo irritant is als je er met je nagels overheen gaat (moet ik ook ooit 'ns een klacht over maken) en waarom is je stopcontact dan niet helemaal wit (of ligt het aan je camera?) en hoezo een bakker ding?
Dat jij ook serieus op die gast ingaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik weet trouwens niet wat voor steen die tafel is, het is iig niet irritant aan m'n nagels.
het is half 3 snachts, wat zou ik dan moeten doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat jij ook serieus op die gast ingaat
Bier drinken natuurlijk!!! Sowieso dat biertje van je pa of ben je vies voor hem?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het is half 3 snachts, wat zou ik dan moeten doen?
quote:+ een beetje opfleuring in mijn topic.
ik had mijn eigen nog, en dat ding is helemaal lauw.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bier drinken natuurlijk!!! Sowieso dat biertje van je pa of ben je vies voor hem?
[..]
ik laat het staan denk ik, tenzij iemand nog leuke ideeen heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:26 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Al besloten wat je met het bier gaat doen TS? Opdrinken kun je nu wel vergeten, lauwe grolsch
gejazzed. leer lezenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Dus je vader heeft je oom in de stad gejizzed?
Perverse vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |