hey schatjequote:
Hahaha jij valt voor conducteurs , dat is nummer 2 als die je leuk vondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef Cuegirllie het volgende:
AvondEindelijk thuis
Twee stations gemist omdat ik in slaap ben gevallenEn toch maar stom de pc an gezet.. Ik baal van die conducteur, want die was wel leuk
dat weet iedereen alquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:01 schreef djayzz het volgende:
Betere TT zou zijn: [Singles] waar ik ook lief ben.
kutmutsquote:
beetje aangeschoten enzoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende kreeg de naam Pepperquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef mrbox het volgende:
Volgende heet benzine ? of kerosine ?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
de eerste die viel op mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij valt voor conducteurs , dat is nummer 2 als die je leuk vond
ben ik op TV?quote:
moe vooral.. ook meer dan zat drank op gehadquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]ziet er helemaal niet uit als dieselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De volgende kreeg de naam Pepper
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Creatief met colaflesjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moe vooral.. ook meer dan zat drank op gehad
he lammetjequote:
Dat zie ik je hebt een hele rooie neus.........o nee is een icoontjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moe vooral.. ook meer dan zat drank op gehad
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat zie ik je hebt een hele rooie neus.........o nee is een icoontje
opeens heb je het...quote:
We hebben het over een kat hè..quote:
Echt wel, stoere dikke chagrijnige katerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |