Fantastische forumsoftware, kon automatisch updaten en het installeren van aanpassingen was makkelijker dan ooit...
... Tot we bij versie 1.1.8 waren. Sinds installatie van 1.1.8 is alles bergaf gegaan. Packages (aanpassingen) werkten niet meer, ook na vele uren debuggen en aanpassen.
En met 1.1.9 was het nog erger: aangezien ik de upgrade naar 1.1.9 niet via Packages kon doen (dat werkte immers niet), moest ik alles handmatig uploaden en upgraden. En daar hadden we een brak upgrade-scriptje wat controleerde of de taalbestanden écht wel van 1.1.5 waren (en uiteraard waren ze dat niet, ze waren immers 1.1.9) en natuurlijk nog even een niet-werkende database-opdracht erdoorheen gooide. Al met al weer een uur bezig om de fouten hierin te vinden, te fixen en alles weer werkende te krijgen.
Oftewel, enkele uren verder werkt mijn forum nog STEEDS niet naar behoren. Ik denk dat ik maar gewoon een schone installatie ga doen met de nieuwste versie en dan de oude gegevens importeer.
Klacht: Software die met elke versie brakker wordt
Subklacht: Na vele uren aankloten nog STEEDS niet werkende
Bonusklacht: Winkels waren vandaag dicht, dus geen energy drink in voorraad. Dat wordt een HELE hoop cafeïne om de nacht door te komen.
Antiklacht: In ieder geval ben ik van de brakke gratis webhosts af, is weer een zorg minder
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in ChinaOok ik gebruik
Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K