Want immers, kennis is macht! Godverdommequote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:29 schreef amvrosios het volgende:
kanker irritante kanker reclame...
maar nog niet zo erg als "SMS NU DOOD AAN NAAR 3636!"
Wil jij niet zo vloekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef PICHT het volgende:
[..]
Want immers, kennis is macht! Godverdomme
Die is gvd precies hetzelfdequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Harmonie het volgende:
Gelukkig hebben ze wel "HET RESULTAAT IS BIJNA ONZICHTBAAR" veranderd.
De Franse versie is veel leuker!
tering echt IDENTIEKquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Harmonie het volgende:
Gelukkig hebben ze wel "HET RESULTAAT IS BIJNA ONZICHTBAAR" veranderd.
De Franse versie is veel leuker!
ja: ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef rollator_GSI het volgende:
ik heb zin om de carglass mailbox te bombarderen met klachtmailtjes,weet iemand niet een mailadres van het hoofdkantoor?????
ze zeggen ook "bijna onzichtbaar" - want ik heb ook eens ster in ruit laten weghalen - zag nog duidelijk een rest van de ster / heel irritant.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef blckbb het volgende:
en ik kan zelfs op mijn oude kut beeldbuis de overblijfselen van dat sterretje nog zien.
En vooral de tijd tussen de laatste post en de kick.... SCHANDALIGquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef GauloisesB. het volgende:
Wat een kansloze, maar bovenal nutteloze kick zeg
Gewoon wat HPX2 hars in z,n sterretje en dan 'kijken wat er gebeurt!'quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ze zouden die vent eens moeten injecteren met HPX2 hars!
Flauwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |