En nu niet meer huilen.
quote:zondag mogen ze weer huilen
Op donderdag 11 april 2002 22:29 schreef tong80 het volgende:
...namens een ajacied.En nu niet meer huilen.
quote:Daarom.
Op donderdag 11 april 2002 22:30 schreef just me het volgende:[..]
zondag mogen ze weer huilen
toch gefeliciteerd
quote:Van Persie is de man!
Op donderdag 11 april 2002 22:32 schreef Muurbloempje het volgende:
Gefeliciteerd en ook een applausje voor alle spelers dit keer
*Muurbloempje lijkt wel de enige vrouw hiero *
quote:Nee hoor
Op donderdag 11 april 2002 22:33 schreef Muurbloempje het volgende:
En van Wonderen vond ik ook toppie achterin...*Muurbloempje lijkt wel de enige vrouw hiero
*
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 11-04-2002 22:35]
quote:Yesssss, medekijkSTER
Op donderdag 11 april 2002 22:35 schreef just me het volgende:[..]
Nee hoor
quote:zeer zeker!!
Op donderdag 11 april 2002 22:38 schreef RAiDEN het volgende:
Altijd leuk om te zien dat een club van vele miljoenen wordt vernederd door een club met beperkte financien.
Hier staat dus niet: gefeliciteerd alle irritante Ajax-onder-alle-voorwaarden-hatende Feyenoord-supporters
quote:*zucht*
Op donderdag 11 april 2002 22:40 schreef kreischer2000 het volgende:
PS. Ben ook ajacied, hehe, en dat ajax maar de dubbel mag pakken
moeten ajacieden nou echt in ELK topic roepen dat ze kampioen, etc. worden???
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 11-04-2002 22:49]
als rasfeyenoorder ben ik gewoon blij, de komende dagen kunnen niet kapot (mijn vader is ook nog jarig (feest!)), maar toch is voorgaande opmerking serieus
Zeker weten, ECHT WEL !!!!
quote:Precies. Al die vast staande feiten moeten geoon voor kennis geving worden aangenomen. Al dat gelul
Op donderdag 11 april 2002 22:42 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
*zucht*
Golfer ik krijg nog een fles whisky van je
*GRINZ* Ik had gewed en ik heb gewonnen
quote:
Op donderdag 11 april 2002 22:44 schreef Knut het volgende:
Trouwens...Golfer ik krijg nog een fles whisky van je
*GRINZ* Ik had gewed en ik heb gewonnen
quote:Nou Dubbel-Gefeliciteerd dan
Op donderdag 11 april 2002 22:43 schreef Mobster273 het volgende:
dus er zijn toch nog ajacieden die ook wat voor andere nederlandse clubs voelen, hulde aan die mensenals rasfeyenoorder ben ik gewoon blij, de komende dagen kunnen niet kapot (mijn vader is ook nog jarig (feest!)), maar toch is voorgaande opmerking serieus
Edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 11-04-2002 23:06]
quote:Schwalbe van Emre
Op donderdag 11 april 2002 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Knap werk. Maar laatste 10 minuten waren enorm knullig.
Yeeeeh Feyenoord zit in de finale!
quote:Die Emre is gewoon een soort Turkse Matthaus man...gadverdamme wat een irritante voetballer..
Op donderdag 11 april 2002 23:04 schreef ROEN het volgende:[..]
Schwalbe van Emre
Yeeeeh Feyenoord zit in de finale!
quote:idd wat een vreselijk irritant ventje! Gedver!
Op donderdag 11 april 2002 23:07 schreef BobRooney het volgende:[..]
Die Emre is gewoon een soort Turkse Matthaus man...gadverdamme wat een irritante voetballer..
quote:lol
Op donderdag 11 april 2002 23:10 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik hoop dat dit het begin is van een weer tijdelijke opleving van Nederlandse clubs in Europa, zoals PSV '92 - Ajax '95.
92 was ook ajax vriend
psv was 88
Emerton, Ono, Kalou, van Persie, van Hooijdonk... Wat een fantastisch team is dit toch!!
quote:Ben ik 100% met je eens.....
Op donderdag 11 april 2002 23:20 schreef BJB het volgende:
Geweldig! Dit is het beste (in ieder geval het best presterende) Feyenoord elftal dat ik in m'n nog korte leven bewust heb meegemaakt.Emerton, Ono, Kalou, van Persie, van Hooijdonk... Wat een fantastisch team is dit toch!!
Nu nog die moffen op 8 mei met lege handen terug over grens
mieteren !!!!!!!!!!
quote:Feyenoord goed gedaan maar de finale wordt pas echt lastig: Duitsers ... altijd lastig.
Op vrijdag 12 april 2002 00:20 schreef HaNNiBaL1 het volgende:Nu nog die moffen op 8 mei met lege handen terug over grens
mieteren !!!!!!!!!!
quote:Tja de vraag is, hoe lang houd je dat team bijeen?
Geweldig! Dit is het beste (in ieder geval het best presterende) Feyenoord elftal dat ik in m'n nog korte leven bewust heb meegemaakt.Emerton, Ono, Kalou, van Persie, van Hooijdonk... Wat een fantastisch team is dit toch!!
ik denk dat Ajax kampioen wordt trouwens
quote:Eeeh...Alleen Seesorf was toen vertrokken en Rijkaard gestopt. De rest had weer meer ervaring/ontwikkeling doorgaan, dus het heeft niks uitgemaakt lijkt me.
Op vrijdag 12 april 2002 01:18 schreef keeper het volgende:Want als Ajax hun team van '95 bijeen had kunnen houden, hadden ze in '96 die Europacup 1 weer gepakt!
Maargoed, nu maar hopen dat Feyenoord wint om de Nederlandse eer weer wat hoger te houden in de totdivisie van Europa.
quote:Er doet geen andere Nederlandse club mee aan het IJDorp tournament.
Op donderdag 11 april 2002 22:48 schreef Chadi het volgende:
gefeliciteerd Jongens van Feyenoord... hopelijk staat Ajax volgend jaar ook in de finale samen met nog een andere Nederlandse club.
quote:Sja, je weet hoe de UEFA is he.....
Op vrijdag 12 april 2002 00:50 schreef Schanulleke het volgende:
Dit keer zonder kiespijn en geheel verdiend!!! Gefeliciteerd Feijenoord en aanhangers. Wat een naaikaart voor Emerton, kan daar geen beroep tegen worden aangetekend?
De Scheids was in de 2e helft sowieso regelmatig de draad kwijt...
quote:Ook namens deze Ajacied toch van harte, nu de altijd lastige Duitsers nog. Maar wat betreft publiek staat het 1-0, die Duitsers durven niet eens te komen kijken
Wat wel opvallend is, iedereen vindt het een fantastisch team maar waarom loopt het over het gehele seizoen gezien het dan zo matig?
:0 :0
quote:Ja wrijf het nog ff in
Op vrijdag 12 april 2002 10:02 schreef pyl het volgende:
Ook namens deze Ajacied: gefeliciteerd Feyenoord!! Ooit, lang geleden toen Feyenoord uit de Champions League werd geknikkerd en men o zo blij was dat men toch nog in de UEFA cup verder mocht, heb ik me een beetje vrolijk gemaakt over die vreugde over de qualificatie voor een tweederangs troosttoernooi. Dat trek ik terug. Als je de finale haalt en onderweg clubs als Glasgow Rangers en Inter opzijzet, dan heb je werkelijk iets gepresteerd. Nu nog dat Borrussia pakken! Feyenoord als Neerlands hoop in bange dagen. Wie had het ooit kunnen denken? Daarom nog eens te meer: proficiat! En ben ik, als Ajacied, jaloers? Ja, ook dat durf ik wel te bekennen.:0 :0
quote:Kijk, zo'n reactie vind ik dus echt helemaal de top!
Op vrijdag 12 april 2002 10:02 schreef pyl het volgende:
Ook namens deze Ajacied: gefeliciteerd Feyenoord!! Ooit, lang geleden toen Feyenoord uit de Champions League werd geknikkerd en men o zo blij was dat men toch nog in de UEFA cup verder mocht, heb ik me een beetje vrolijk gemaakt over die vreugde over de qualificatie voor een tweederangs troosttoernooi. Dat trek ik terug. Als je de finale haalt en onderweg clubs als Glasgow Rangers en Inter opzijzet, dan heb je werkelijk iets gepresteerd. Nu nog dat Borrussia pakken! Feyenoord als Neerlands hoop in bange dagen. Wie had het ooit kunnen denken? Daarom nog eens te meer: proficiat! En ben ik, als Ajacied, jaloers? Ja, ook dat durf ik wel te bekennen.:0 :0
Bij deze wil ik ook Feyenoord feliciteren met het halen van de finale, en ze onwijs bedanken voor een onvergetelijke avond in de Kuip gisteravond. Ik ben vaste klant, maar zo'n sfeer heb ik echt nog nooit meegemaakt! En de aansluitende avond/nacht was ook fantastisch! Beetje jammer van de hoofdpijntjes nu, maar die horen er een beetje bij!
* T_R_I_P gaat nu even een asprientje pakken
Feyenoord: gefeliciteerd
quote:Doet het pijn?
Op vrijdag 12 april 2002 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
ja..
Weeee gaan de kuip niet uit
We gaan de kuip niet uit
We gaan de kuip niet uit
We gaan de kuip niet uit
heel even sloop de angst erin om er toch nog uitgemikt te worden na de onterechte penalty....maar het laatste fluitsignaal kwam geen seconde te vroeg.....eerder te laat.
Finale tegen dortmund word lastig maar khoop desalniettemin dat fnoord de Uefa Cup binnenhaalt (en ja je leest het goed)
quote:Verloren ze in 96 de finale niet op penalties? Ik denk dat dat niet echt veel te maken had met het wel of niet behouden van spelers.
Op vrijdag 12 april 2002 01:18 schreef keeper het volgende:
Want als Ajax hun team van '95 bijeen had kunnen houden, hadden ze in '96 die Europacup 1 weer gepakt!
quote:Ik haal m'n gram wel de komende weken..
Op vrijdag 12 april 2002 10:57 schreef Dikke het volgende:[..]
Doet het pijn?
.
![]()
quote:Hihi
Op donderdag 11 april 2002 22:31 schreef golfer het volgende:
toch gefeliciteerd
quote:jajajajajajajaja
Op vrijdag 12 april 2002 11:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik haal m'n gram wel de komende weken..
nee dus
quote:We sjullen sjien!
Op vrijdag 12 april 2002 11:22 schreef Dikke het volgende:[..]
jajajajajajajaja
nee dus
quote:Jups
Op vrijdag 12 april 2002 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
We sjullen sjien!
quote:Die vraag is tijdloos. Voetbal is altijd in beweging. Juist het feit dat Feyenoord "out of the blue" ineens in de UEFAcup-finale staat heeft zijn charmes vind ik!
Op vrijdag 12 april 2002 01:18 schreef keeper het volgende:
Tja de vraag is, hoe lang houd je dat team bijeen?
Aan Emerton wordt al getrokken, Kalou idem dito.
08-05-2002 => Feyenoord - Dortmund in onze Kuip!
Stond gister mijn hele tv de tyfus te schelden toen die lamlul van een scheids gewoon liet doorspelen
TOP!
quote:Mja, je zou maar een TV zijn, dan krijg je wat over je heen...
Op vrijdag 12 april 2002 12:23 schreef Armageddon het volgende:Stond gister mijn hele tv de tyfus te schelden toen die lamlul van een scheids gewoon liet doorspelen
quote:Dat was wel een lame actie van de scheids--> Zoetebier een doeltrap laten nemen & vervolgens affluiten
Op vrijdag 12 april 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mja, je zou maar een TV zijn, dan krijg je wat over je heen...
Toch gefeliciteerd met het bereiken van de finale
Finale in de eigen Kuip. Wat was het weer feest gisteren...
Iedere rechtgeaarde Feyenoorder gefeliciteerd.
Moffen gaan eraan olé olé!!!!
quote:Hier heb ik weinig an toe te voegen
Op vrijdag 12 april 2002 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben echt een ras ajacied maar ik wil feyenoord ook even feliciteren met deze knappe overwinning!Stond gister mijn hele tv de tyfus te schelden toen die lamlul van een scheids gewoon liet doorspelen
TOP!
quote:Oh ik twijfel ook niet aan de charme ervan. Zelfde verhaal met sorry dat ik het toch weer noem Ajax in '95. Dat verwachtte ook niemand toen. Het is alleen jammer, dat als je dan eindelijk eens een leuk team hebt, je het niet lang bij een kan houden. En dat probleem hebben Nederlandse clubs toch erger, dan een Italiaanse of Spaanse topploeg.
Op vrijdag 12 april 2002 11:35 schreef Gert het volgende:
Die vraag is tijdloos. Voetbal is altijd in beweging. Juist het feit dat Feyenoord "out of the blue" ineens in de UEFAcup-finale staat heeft zijn charmes vind ik!
Gister kwam toch ook weer de slimheid van de havenarbeiders/supporters van Feyenoord boven. De leus: "We gaan naar Rotterdam" is toch echt het toppunt van slimheid. Beseffen ze zelf niet eens meer dat ze al in Rotterdam zijn? Of denken ze dat ze bij een Europese wedstrijd niet in eigen huis spelen ofzo?! Misschien is het wel eens tijd om naar de bibliotheek te gaan voor die mensen. Misschien weet die kerel met die John de Wolf op z'n rug wel wat zoiets is.
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 19:43 schreef David7 het volgende:
Dat ik ooit nog is deze woorden ging spreken. Feyenoord gefeliciteerd.Gister kwam toch ook weer de slimheid van de havenarbeiders/supporters van Feyenoord boven. De leus: "We gaan naar Rotterdam" is toch echt het toppunt van slimheid. Beseffen ze zelf niet eens meer dat ze al in Rotterdam zijn? Of denken ze dat ze bij een Europese wedstrijd niet in eigen huis spelen ofzo?! Misschien is het wel eens tijd om naar de bibliotheek te gaan voor die mensen. Misschien weet die kerel met die John de Wolf op z'n rug wel wat zoiets is.
quote:Wat denk je nou zelf dan?
Op vrijdag 12 april 2002 19:51 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
misschien is het sarcastisch bedoelt ofzo???
Jij denkt serieus dat een rotterdammer niet weet dat ie al in rotterdam zit?!![]()
jij bent ook niet echt het toppunt van slimheid geloof ik
Ik vond het wel een leuke leus (ik had em trouwens al zelf verzonnen toen feyenoord op 1-0 kwam in Inter en tot m'n verbazing zongen het legioen het 10 minuten later)
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 20:39 schreef CAZZO het volgende:
krijgen we hier op 8 mei ook een Feyenoord-condoleance-topic
quote:Dat jij de lol van dat liedje niet inziet, OK... Maar om nou over domheid van anderen te beginnen terwijl je Beckham vereerd... Geweldige traptechniek daar niet van, maar ik betwijfel of die zijn kleuterschool heeft afgemaakt...
Op vrijdag 12 april 2002 20:05 schreef David7 het volgende:[..]
Wat denk je nou zelf dan?
Tuurlijk weet ik wel dat die domme havenarbeiders, als het goed is, wel weten dat ze in Rotterdam zit. Maar dat is toch de domste leus die je kunt verzinnen? Dat getuigt ook van jouw slimheid zie ik.
quote:Even een vraag (ik reken op Cazzo) hoe vaak is het al voorgekomen dat een ploeg een finale in europees verband in eigen stadion mocht afwerken ???
Op vrijdag 12 april 2002 20:05 schreef David7 het volgende:[..]
Wat denk je nou zelf dan?
Tuurlijk weet ik wel dat die domme havenarbeiders, als het goed is, wel weten dat ze in Rotterdam zit. Maar dat is toch de domste leus die je kunt verzinnen? Dat getuigt ook van jouw slimheid zie ik.
Is het een unicum????
quote:Volgens mij verloor AS Roma ooit in eigen stadion.
Op zaterdag 13 april 2002 12:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
Even een vraag (ik reken op Cazzo) hoe vaak is het al voorgekomen dat een ploeg een finale in europees verband in eigen stadion mocht afwerken ???
Is het een unicum????
Ajax won trouwens in 1972 van Inter Milaan in de kuip.
quote:wie weet daar meer over..
Op zaterdag 13 april 2002 12:41 schreef tong80 het volgende:[..]
Volgens mij verloor AS Roma ooit in eigen stadion.
quote:Dat is in eigen land, niet in eigen stadion.. telt dus niet..
Ajax won trouwens in 1972 van Inter Milaan in de kuip.
quote:Begin jaren tachtig tegen HSV. Doelpunt Maghat. Maar ik ben niet zeker.
Op zaterdag 13 april 2002 12:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
wie weet daar meer over..
quote:Nope was tegen Liverpool in 1984. Ze verloren na penalties. Liverpool - goalie Bruce Grobbelaar maakte tijdens de penalty- reeks de AS Roma- spelers zeer nerveus met allerlei rare spastische bewegingen.
Op zaterdag 13 april 2002 12:44 schreef tong80 het volgende:[..]
Begin jaren tachtig tegen HSV. Doelpunt Maghat. Maar ik ben niet zeker.
Was echt lachen.
quote:en Roma speelde in het eigen stadion
Op zaterdag 13 april 2002 14:12 schreef Leatherface het volgende:[..]
Nope was tegen Liverpool in 1984. Ze verloren na penalties. Liverpool - goalie Bruce Grobbelaar maakte tijdens de penalty- reeks de AS Roma- spelers zeer nerveus met allerlei rare spastische bewegingen.
Was echt lachen.
quote:Yep, in het eigen Stadio Olimpico de finale verloren.
Op zaterdag 13 april 2002 14:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
en Roma speelde in het eigen stadion
En Tong 80. Hamburg won in 1983 de finale van ik dacht Juventus. Ik weet niet in welk stadion. Maar HSV won inderdaad met 1 - 0 door een doelpunt van Felix Magath.
quote:HSV won de EC1 in het Olympisch stadion van Athene
Op zaterdag 13 april 2002 14:18 schreef Leatherface het volgende:[..]
Yep, in het eigen Stadio Olimpico de finale verloren.
En Tong 80. Hamburg won in 1983 de finale van ik dacht Juventus. Ik weet niet in welk stadion. Maar HSV won inderdaad met 1 - 0 door een doelpunt van Felix Magath.
quote:Oh, in Athene.
Op zaterdag 13 april 2002 14:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
HSV won de EC1 in het Olympisch stadion van Athene
De CL finale van '94 (AC Milan - Barcelona = 4-0) werd toch ook in Athene gespeeld?
quote:Dus Feijenoord kan wederom geschiedenis schrijven.. de eerste club die een europacup wint in het eigen stadion (sinds dat de final UEFA cup nog maar één wedstrij is).
Op zaterdag 13 april 2002 14:18 schreef Leatherface het volgende:[..]
Yep, in het eigen Stadio Olimpico de finale verloren.
quote:Nu je het zegt: Dat is inderdaad zo.
Op zaterdag 13 april 2002 14:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dus Feijenoord kan wederom geschiedenis schrijven.. de eerste club die een europacup wint in het eigen stadion (sinds dat de final UEFA cup nog maar één wedstrij is).
En natuurlijk als eerste nederlandse club die 2 keer de uefacup wint..
Maar ik denk wel dat ze aan Borussia een zware kluif zullen hebben. Maar de keeper Jens Lehmann blijkt de laatste tijd erg zwak te spelen. Daar liggen misschien de kansen voor Feyenoord, wanneer hij zijn vormcrisis niet te boven komt.
quote:das niet helemaal waar,wel in de EC3 maar in de EC1 won in 1957 Real Madrid in eigen Santiago Bernabéu van Fiorentina met 2-0 en in 1965 wint Internazionale in het eigen G.Meazza/San Siro van Benfica met 1-0
Op zaterdag 13 april 2002 14:58 schreef Frenkie het volgende:
Dus Feijenoord kan wederom geschiedenis schrijven.. de eerste club die een europacup wint in het eigen stadion (sinds dat de final UEFA cup nog maar één wedstrij is).
quote:Yep, Ik heb het nog ergens op video staan. Bruce "wobbily legs" Grobbelaar ! Geniaal!!!!
Op zaterdag 13 april 2002 14:12 schreef Leatherface het volgende:[..]
Nope was tegen Liverpool in 1984. Ze verloren na penalties. Liverpool - goalie Bruce Grobbelaar maakte tijdens de penalty- reeks de AS Roma- spelers zeer nerveus met allerlei rare spastische bewegingen.
Was echt lachen.
quote:Inderdaad, was echt een hilarisch sportmoment. Zoals Bruce zijn tegenstander uit zijn concentratie kon halen, is werkelijk ongeevenaard.
Op zaterdag 13 april 2002 16:57 schreef Doc het volgende:[..]
Yep, Ik heb het nog ergens op video staan. Bruce "wobbily legs" Grobbelaar ! Geniaal!!!!
Hoe heette die keeper van Steau Boekarest ook alweer, die in de EC1 finale van 1986 tegen Barcelona bijna alle penalties stopte?
Zijn voornaam was geloof ik Markus, maar ik ben zijn achternaam vergeten.
quote:Volgens mij Dukadam.
Op zaterdag 13 april 2002 17:21 schreef Leatherface het volgende:
Nog een vraagje:Hoe heette die keeper van Steau Boekarest ook alweer, die in de EC1 finale van 1986 tegen Barcelona bijna alle penalties stopte?
Zijn voornaam was geloof ik Markus, maar ik ben zijn achternaam vergeten.
quote:Dukadam, OK bedankt
Op zaterdag 13 april 2002 17:25 schreef tong80 het volgende:[..]
Volgens mij Dukadam.
O, ja heeeeeel goed van Feyenoord, alleen zonde vand e laatste minuten...
Hier staat het al:
In Europe, the finest hour came in 1986, when the side coached by Emerich Jenei became European champions by holding FC Barcelona to a 0-0 draw in Seville and winning 2-0 in a penalty shoot-out. Marius Lacatus and Gavril Pele Balint scored for Steaua, while goalkeeper Helmuth Dukadam kept a clean sheet. Steaua clinched the European Supercup by beating Dinamo Kiev 1-0 in a single match played in Monaco (the goal was scored by the best romanian player ever, Gheorghe Hagi). Their second Champion Clubs' Cup Final in 1989 resulted in a 4-0 defeat by AC Milan. Despite the continual emigration of top players, this year Steaua qualified for the third consecutive time in the UEFA Champions League.
Bron: http://www.geocities.com/Colosseum/Field/1559/steaua-history.html
quote:ik wist wel dat ik op jou kon rekenen
Op zaterdag 13 april 2002 15:33 schreef CAZZO het volgende:[..]
das niet helemaal waar,wel in de EC3 maar in de EC1 won in 1957 Real Madrid in eigen Santiago Bernabéu van Fiorentina met 2-0 en in 1965 wint Internazionale in het eigen G.Meazza/San Siro van Benfica met 1-0
en in de EC2 won Barcelona in '82 in eigen Nou Camp van Standard Luik met 2-1
(kom hem ook pas nu tegen....)
quote:* FrankyMcG feliciteert zichzelf en zijn cluppie met de UEFA Cup!
Op woensdag 15 mei 2002 15:42 schreef Mobster273 het volgende:
waarom staat hier nog niemand bij die feyenoord met de cup feliciteerd?(kom hem ook pas nu tegen....)
quote:Ja, want dat is de waarheid. Leer ermee leven.
Op donderdag 11 april 2002 22:42 schreef _Fulton_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |