Een sterk gesprek inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
goed gesprek met de moeder van de omgekomen agente
Ik verbaas me juist over de passiviteit van Evil Knievel, toch niet de minste interviewer. Die voelt zich totaal niet thuis in de rol naast v.d. Brink met z'n incesthoofd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooral Van den Brink kan totaal niet interviewen, is totaal niet geïnteresseerd in zijn gasten en komt onvoorbereid over.
Onzin, je moet het belevingsniveau van een kakatoe hebben als je niet weet wat daar zich afspeeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gek he? Sommige dingen moet je eerst met eigen ogen zien voordat het echt indruk op je maakt.
Gesprek met die Privé-figuur ging ook wel soepeltjes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
goed gesprek met de moeder van de omgekomen agente
Ik denk dat heel veel Nederlanders (alleen al) totaal niet weten wat zich daar echt afspeelt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin, je moet het belevingsniveau van een kakatoe hebben als je niet weet wat daar zich afspeeltEn dan dat "wij hebben ook een dochtertje". Houd toch op. Geef dan wat meer geld aan die stichting.
Mja, ik heb nu een paar uitzendingen gezien, en gisteren met Bert Visscher vond ik het ook heel erg ongemakkelijk en dingen opnieuw vragen en open deuren enzo... Tja, ik weet het niet zo goed. In ieder geval een goed teken dat ze dat interview met Rens ook slecht vonden, want dat was echt een dramaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar waren ze zelf ook heel ontevreden over. Is ook wel een paljas. Maar Van den Brink is een goede interviewer vind ik, zeker op de radio. Volgens mij bereidt hij zich heel goed voor.
Alleen dat format nekt ze. Al die gastjes aan tafel die even 5 minuten hun dingetje mogen komen doen. Maar ik vind ze niet zo slecht, komt misschien ook omdat ik enorm PenW moe was.
Nee, die wilden ze van de week toen de definitieve vervolging er was. Maar hij wilde niet. Was vorig jaar trouwens ook een beroerd interview met hem, veel te volgzaam.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zij krijgen Wilders dan weer wel toch? Is dat al bekend wanneer?
Klopt, maar maak er dan een serieuze documentaire over als publieke omroep. Dit is net alsof je natasja froger op bezoek krijgt die je komt melden dat je ongeneeslijk ziek bent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel Nederlanders (alleen al) totaal niet weten wat zich daar echt afspeelt.
Ze hebben gewoon niet de popiejopie-uitstraling van P&W, het komt allemaal wat stijfjes over. Maar ik vind de gesprekken tot nu toe een stuk interessanter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu een paar uitzendingen gezien, en gisteren met Bert Visscher vond ik het ook heel erg ongemakkelijk en dingen opnieuw vragen en open deuren enzo... Tja, ik weet het niet zo goed. In ieder geval een goed teken dat ze dat interview met Rens ook slecht vonden, want dat was echt een drama.
Zij krijgen Wilders dan weer wel toch? Is dat al bekend wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |