Jaja.. je zou ook soesjes regelenquote:
Oeh ga je mee naar de Seychelles, zoek nog een slachtoffer reismaatjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar het wordt in ieder geval een warm land, met zee, strand, cultuur, een mooi aanhanging van een of ander geloof. Dat vind ik mooi!
gelukkig nooit last van... gwn veel water drinken voor je gaat slapen... werkt bij mij altijdquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon nadorst...
Dat is echt vervelend
Wow, das echt een droomvakantie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh ga je mee naar de Seychelles, zoek nog een slachtoffer reismaatje![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaja.. je zou ook soesjes regelen
Zit hij nog tussen je benenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Sinceria het volgende:
Ik voel me kut.![]()
Maar mooi blok is dat, Sedan. Hoewel ik er weinig verstand van heb
Hahaha.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh ga je mee naar de Seychelles, zoek nog een slachtoffer reismaatje![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al 2 liter water opquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gelukkig nooit last van... gwn veel water drinken voor je gaat slapen... werkt bij mij altijd
Dat is dan alvast 1 ding wat me gemeen hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
hsizo lange dag, en nog steeds single
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Kom maar hierquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Tnx, daar ben je ook vrouw voor toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Sinceria het volgende:
Ik voel me kut.![]()
Maar mooi blok is dat, Sedan. Hoewel ik er weinig verstand van heb
quote:
Ow, vanalles... gaat wel weer over.quote:
Ja hequote:
Memoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Voel jij je meestal beter als je je kut voelt en gaat slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, vanalles... gaat wel weer over.
Ik ga zo maar eens pitten.
Waar ligt datquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja helijkt me echt een bestemming om tot rust te komen en jezelf ff op te laden voor een nieuw jaar
nee maar op deze manier is mn post nog een beetje topic gerelateerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Memoik zie je de nu al een paarkeer zo reageren van "nog steeds single" maar jij zit toch helemaal niet te wachten op een relatie ?
Bij mij achterquote:
Exotische vijver in de achtertuinquote:
Trustequote:
Boven Madagascarquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voel jij je meestal beter als je je kut voelt en gaat slapen?
Sterktequote:
mijn fles is al helemaal leegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Fles martini is inmiddels ook over de helft leeg.....
quote:
Eenzaamquote:
Doeeggggg Trustequote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ook weg, nog even serie kijken en dan ook slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |