quote:1403050
21-05-09 21:40:20
PRIO 1 RC192 BINNENBRAND:INDUSTRIE (FASE: GRIP 1) (NADERBERICHT: ZEER GROTE BRAND) VIERLINGHSTRAAT DORDRECHT
RCvD Zuid-Holland-Zuid
1403003
21-05-09 21:40:20
PRIO 1 RC192 BINNENBRAND:INDUSTRIE (FASE: GRIP 1) (NADERBERICHT: ZEER GROTE BRAND) VIERLINGHSTRAAT DORDRECHT
BRW Zuid Holland Zuid (Lichtkrant/Monitorcode GMC)
Bron: rtv Rijnmond.quote:Grote brand in Dordrecht
21 mei 2009
Bij het bedrijf VAF Instruments aan de Vierlingstraat op het industrieterrein Dordtse Kil in Dordrecht woedt donderdagavond een grote brand.
Het vuur ontstond kort na negen uur. Inmiddels staat het hele gebouw van 50 bij honderd meter in lichterlaaie. Een enorme rookwolk drijft met de westenwind in de richting van de woonwijk Sterrenburg. Het bedrijfsgebouw lijkt niet meer te redden.
Poeh dat is niet niks, krijg weer herinneringen van Enschede ramp hier, hopen dat dit mee gaat vallen dan maar.quote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Poeh dat is niet niks, krijg weer herinneringen van Enschede ramp hier, hopen dat dit mee gaat vallen dan maar.
Ik neem aan dat die wolk iets groter was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Poeh dat is niet niks, krijg weer herinneringen van Enschede ramp hier, hopen dat dit mee gaat vallen dan maar.
Ja tuurlijk, het doet me denken aan, maar dat wil niet zeggen dat 't precies 't zelfde is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die wolk iets groter was.
Whehe over paar uur kunnen we allen meegenieten van 't spektakel op youtubequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef petrified_druid het volgende:
hier in wielwijk zie je de wolk ook mooi voorbij komen
en iedere ramptoerist in de wijde omgeving is op pad naar 't industrieterrein volgens mij
Toen ik de TT las dacht ik dat jij aan het barbecuen was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef yvonne het volgende:
Verrek, ik lees het hier, kijk naar buiten, pikzwart( Sterrenburg)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |