quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus je hebt het paleis alleen?
Okee, dan een wiskunde-raadseltje:
Een zwerver kan van 6 sigarettenstompjes 1 nieuwe sigaret maken, en die kan hij dan lekker oproken. Op een dag vindt hij in totaal 36 stompjes. Hoeveel sigaretten kan hij dan maken?
....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel een vieze zwerver trouwens
MadMaster +1quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok op 7, want van die 6 sigaretten van de 36 stompjes kan hij er ook weer één maken?
Briljantquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok op 7, want van die 6 sigaretten van de 36 stompjes kan hij er ook weer één maken?
Met dat soort dingen red ik mijn wiskunde examen alleen nietquote:
Doe haar de groetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga even kijken hoe het met MaJo is![]()
Met de auto ook niet. Op de een of de andere manier duik je de drukte in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, bus/trein naar het strand zou ik zeker niet doen
Dan maar een lekker dagje thuis
quote:Vechtpartij om scheet in Efteling
Uitgegeven: 22 mei 2009 15:23
Laatst gewijzigd: 22 mei 2009 15:23
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.
Hij deed dat terwijl hij in de rij stond voor een van de attracties. Een 16-jarige jongen uit Dongen sprak hem aan op zijn gedrag, waarop een vechtpartij ontstond.
Een zwager van de Zoetermeerder mengde zich ook in het gevecht.
Boetes
Beveiligers grepen in en haalden de politie erbij. De man uit Zoetermeer kreeg een boete van 500 euro.
Zijn 34-jarige zwager uit Arnhem moest 350 euro betalen. Het Openbaar Ministerie moet nog beslissen wat er gebeurt met de minderjarige jongen uit Dongen.
I fart in your general directionquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze mannen maken letterlijk ruzie om een scheet:
Drie jaar geleden liep ik op Noordwijk en zag ineens een naakte taart liggen. Je moet wat als de volgende bus pas over 20-30 minuten aankomt en je wil niet bruinbakken bij een bushalte.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga echt bijna nooit naar het strand. Als het koud is is er niks aan, en als het lekker warm is is het te druk
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze mannen maken letterlijk ruzie om een scheet:
[..]
Ook daarom ga ik niet naar het strand. Je ziet overal van die hele lelijke mensen die aan het afbakken verbranden zonnen zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Drie jaar geleden liep ik op Noordwijk en zag ineens een naakte taart liggen. Je moet wat als de volgende bus pas over 20-30 minuten aankomt en je wil niet bruinbakken bij een bushalte.
Het is vandaag niet druk op Zandvoort. Zie http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Allwebcams.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met de auto ook niet. Op de een of de andere manier duik je de drukte in.
Misschien moet MadMaster met de tram naar het strand.
Lijn 26 naar IJburg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vandaag niet druk op Zandvoort. Zie http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Allwebcams.html
En met de tram? Helaas, die rijden niet die kant op...
Ik ga liever naar een zwembad. Lekker helder chloorbadje. Geen irritant zand overal.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga echt bijna nooit naar het strand. Als het koud is is er niks aan, en als het lekker warm is is het te druk
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een zwembad. Lekker helder chloorbadje. Geen irritant zand overal.
En bovendien loop je geen kans een uitgezakte vrouw tegen te komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een zwembad. Lekker helder chloorbadje. Geen irritant zand overal.
Echt jammer dat het buiten zwembad hier een paar jaar geleden gesloten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |