Dat zou ik echt tof vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair is geen aapje, natuurlijk
Fijn om te horen dat het met paps wat beter gaat![]()
Tinuviel en ik zijn nog aan het kijken of we het redden om bij Jazz langs te komen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmiddag!!
Zojuist de heg bewerkt met de heggeschaar, de auto paste bijna niet meer op de carport, die door het vele blad steeds smaller wordt.
Zit te twijfelen of ik straks naar het strand (lees: drinken/eten bij een paviljoen) zal gaan, het weer is dan weer wel zonnig, dan weer niet....
Open er een topic overquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet schoonmaken. Krijg vrienden te eten. Klacht; het weer is er veel te goed voor
Ik heb nog een half uur om me te bedenken, ben er nog niet uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, bus/trein naar het strand zou ik zeker niet doen
Dan maar een lekker dagje thuis
Dalt valt toch wel mee? Even rondhangen op FOK en wat dagdromen en het is al tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, nog 2 1/2 uur op werk, dan pas weekend![]()
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
Dalt valt toch wel mee? Even rondhangen op FOK en wat dagdromen en het is al tijd.
Nee, je mag niet klagen als de klacht onterecht isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat je dus eigenlijk wil zeggen iarl is dat ik niet mag klagen op mijn vrije dag?
(dat mag dan niet)
Dus je hebt het paleis alleen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn ouders en kleine broertje zijn zojuist naar Ierland vertrokken
En ik ben echt slecht in wiskunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |