Ik doe er langer over om met openbaar vervoer bij IJburg te komen dan naar Zandvoort...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijn 26 naar IJburg.
Maar ik weet niet of IJburg Strand er nog ligt.
Woon je in de buurt van Sloterdijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe er langer over om met openbaar vervoer bij IJburg te komen dan naar Zandvoort...
quote:
Vanaf het noorden kun je toch ook wel bij zee komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Maar strand is voor deze tukker/groninger dan ook heel bijzonder natuurlijk, ik moet uren rijden voor ik er ben
Daar dacht ik ook al aan.quote:@ PS: je ouders zijn op vakantie gegaan terwijl jij je examens moet maken?da's toch niet tof? Mijn moeder legde me helemaal in de watten toen ik examens moest maken, hoefde die weken niks in het huishouden te doen
Er loopt hier ergns iemand rond die dat daadwerkelijk doet. Hij wordt Peukie genoemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus je hebt het paleis alleen?
Okee, dan een wiskunde-raadseltje:
Een zwerver kan van 6 sigarettenstompjes 1 nieuwe sigaret maken, en die kan hij dan lekker oproken. Op een dag vindt hij in totaal 36 stompjes. Hoeveel sigaretten kan hij dan maken?
Ja en er komen nog weken en mama stopte me extra geld toe, maar het was het enige weekend in maanden dat ze even bij mijn broer langs kondenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanaf het noorden kun je toch ook wel bij zee komen?
[..]
Daar dacht ik ook al aan.![]()
Maar misschien is PS afgelopen week wel dubbel zo hard verwend omdat ze nu weg zijn.
quote:
En dan hebben we het nog niet over Lieke van Lexmond (quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Hét nadeel van tv-kijken als ik 's weekends bij m'n vriend ben: kansloze televisie. Dancing With The Stars
Ik ben niet iemand die, als ik te gast ben, de afstandsbediening claim
What the hell is kijkmuziekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat net zoiets als "kijkmuziek" ?
Gezelligquote:
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van die muziek op muziekzenders waar het geen straf is om naar te kijken ook al staat het geluid uit
(voor vrouwen Julio Iglesias oid?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |