abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69986548
Vast beelden van RTV Utrecht. Doelman van DOVO liet zich na de 1-0 van DOVO gaan tegenover de supporters achter z'n doel en kreeg het zo soort van terug na afloop.
Dat manneke heeft z'n excuses overigens al aangeboden aan Gerben en DOVO.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juni 2009 @ 21:50:23 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_69986949
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef Gudde het volgende:
Vast beelden van RTV Utrecht. Doelman van DOVO liet zich na de 1-0 van DOVO gaan tegenover de supporters achter z'n doel en kreeg het zo soort van terug na afloop.
Ok het werd bijna vechten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69990274
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef Gudde het volgende:
Gerben Jan voor buitenstaanders
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_69997282
Sandman, hebben de Zeeuwse ploegen die komend seizoen in 1C gaan spelen nog spectaculaire overschrijvingen?

Zal de regioclubs van hier nog even vermelden:

Heerjansdam

Komen: Gert-Jan Stout, Jeroen Wolf (beiden Nieuw-Lekkerland), Julian van Houselt (Papendrecht zo), Alper Güler (EBOH zo), Andro Franca (Kozakken Boys), Karsten de Graaf (De Zwerver), Mohammed Auassar (FC Dordrecht).

Gaan: Martijn Baan, Danny van Valen (beiden Papendrecht zo), Ard Hartman (Nieuw-Lekkerland), Ronald Traets (’s-Gravendeel), Marwin Richard (Capelle), Roel de Kruijk (LRC Leerdam), Djerreld Muntslag (Jai Hind Rotterdam), Thijs Oomsen (Smitshoek), Bryan Pereira (TOGR), Lennox Mauris (DHC), Arie van Houwelingen (Roda Boys/Bommelerwaard).

Schelluinen

Komen: Nikos Tabas, Jeffrey ter Veer, Edin Kulovac (allen Kozakken Boys), Ramon Putters, Wouter Jetses, Mohamed Boukrouche, Tuncay Arslan, Johan van der Stelt, Raymon den Haan (allen Unitas), Tim Verdier (LRC Leerdam), Achraf Chentouf (Papendrecht zo), Hans de Jong (Stedoco).

Gaan: Jaimy Bakkenes (Unitas), Ron Kersbergen (Alblasserdam), Iwan van Oord (Internos), Arco van Oord (Achilles Veen), Christan van Delzen (GJS), Jeffrey van der Meijden (Herovina), Mustafa Houba (onbekend), Edin Medjedovic (onbekend), Geoffrey van der Boor (SVW).

Nieuw-Lekkerland

Komen: Ard Hartman (Heerjansdam), Samir Acharrat, Jurshwin Luciano (beiden Papendrecht zo), Aschwin Bakema, Sead Nezirevic (beiden Alblasserdam), Maarten Koomans (VVGZ), Lars Coerts (VVAC), Jeremy Bulham (Schoonhoven), Leon Suvaal (DCV).

Gaan: Gert-Jan Stout, Jeroen Wolf (beiden Heerjansdam), Göksel Cakir, Murat Kilic (beiden Sliedrecht), Pieter van der Kevie (s-Gravendeel), Frank de Bruyn (Ammerstol), Martijn Bosse (De Alblas), Jeroen Broekhuijsen (Smitshoek).

Rijsoord

Komen: Hugo A-Tjak (Groote Lindt), Robin Borremans (IFC), Remco Koremans (Barendrecht), Christiaan Koremans (TOGR), Luc van Loon, Joel Mengistu (beiden Heinenoord), Bart Spronk (Slikkerveer), Renaldo van Vugt (ASWH).

Gaan: Maxime van Kuilenburg (RVVH), Roy Leeuwenstein, Timo van der Want (beiden Sliedrecht), Maarten van Gastelen (wordt assistent).

Achilles Veen

Komen: Emile Aalbers (DESK), Robert Martin Clerx, Niels den Haan (beiden Nivo Sparta), Patrick Sas, Lars Vorthoren (beiden Kozakken Boys), Rik Donker (Almkerk), Arco van Oord (Schelluinen), Jürgen van Sijlst (SV Capelle).

Gaan: Henry Schouten, Erwin Verbruggen (beiden Almkerk), Niels Dominicus (onbekend), Kevin Bouman (NOAD’32), Niels Wittkampf (onbekend).

VVGZ

Komen: Kevin Wink (Sparta’30), Edivaldo Pinto (TOGR), Youssef El Bahri (Scheveningen).

Gaan: Maarten Koomans (Nieuw-Lekkerland), Erik Zwaan, Randy Kroos, Marcel Gerritsen (allen Pelikaan), Rémon van Prooijen (NSVV), Martijn Goudswaard (YVV De Zwervers), Stefan Vermeulen (GSC), Danny Fellinger (Deltasport), Alex Gouw (stopt), Dennis Wols (RCD).

[ Bericht 89% gewijzigd door methodmich op 13-06-2009 12:02:28 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 15 juni 2009 @ 00:28:50 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_70013001
Jammer Gudde. Vlak voor tijd verloren. Knappe prestatie verder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70035650
Absoluut, LRC toonde hun leeuwenhart.

Sandje, heb jij nog Zeeuwse overschrijvingen?

En tong kan misschien Nivo en Roda Boys doen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 15 juni 2009 @ 20:15:45 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_70037060
Tijdens de jaarlijkse slotavond is John van der Ley uitgeroepen tot Voetballer van het Jaar. De betrouwbare sluitpost begon het seizoen op bank, omdat Edwin Cremers de voorkeur kreeg van Philip den Haan. Van der Ley knokte zich uiteindelijk terug in de basis en maakte daarna een uitstekend seizoen door.
Nieuwkomer Mark Santegoets eindigde in het klassement op de derde plaats, met Niels Blom als nummer twee net boven hem. Bjorn van Bruchem werd als Talent van het Jaar in het zonnetje gezet.

Trouwste user 2022 zondag 21 juni 2009 @ 13:54:46 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_70219667
In de voorbereiding op het nieuwe seizoen speelt Nivo-Sparta zoals altijd de ‘traditional’ tegen FC Den Bosch. Deze wedstrijd wordt dit keer gespeeld op maandag 13 juli, aanvang 19 uur. Een paar dagen eerder, op vrijdag 10 juli (19.00 uur) ontvangt de ploeg van Gerrie Schaap Ajax Cape Town, de Zuid-Afrikaanse tak van het Ajax van Martin Jol.
De ploeg uit Kaapstad belegt van 2 tot en met 13 juli een trainingskamp in Zaltbommel, en zal daarbij gebruik maken van de velden van Nivo-Sparta. Ajax Cape Town speelt in Nederland verder nog oefenwedstrijden tegen Ajax, De Graafschap en Willem II.

In 1999 is Ajax Cape Town ontstaan door een fusie van Seven Stars en Cape Town Spurs. Het doel van Ajax is om op deze manier talenten te vinden die later de overstap naar Amsterdam kunnen maken. Steven Pienaar en Eyong Enoh zijn twee talenten die deze overstap maakten. Zuid-Afrikaan Pienaar speelt op dit moment in zijn eigen land om de Confederation Cup, de ‘opwarmer’ voor het WK 2010 in Zuid-Afrika.

In seizoen 2001/2002 kwamen de Nederlanders Geert Brusselers en Marciano Vink uit voor Ajax Cape Town. Brusselers speelde in Nederland onder andere bij FC Den Bosch, Fortuna Sittard en NAC. Oud-international Vink speelde onder andere bij Ajax en PSV, en kende een buitenlands avontuur bij het Italiaanse Genoa.

Op dit moment is Jan Pruijn (oud-trainer NEC) in Kaapstad werkzaam als technisch directeur.
Afgelopen seizoen eindigde de ploeg als zevende in de competitie. Het Newlands Stadium is de thuishaven van Ajax Cape Town. De club deelt dit onderkomen met rugbyclub Stormers. Het stadion werd eind jaren tachtig verbouwd, en kan 51.900 toeschouwers herbergen.

Onlangs werd bekend dat Hans Vonk komend seizoen weer voor Ajax Cape Town uit zal komen. In 2007 won hij met deze club de Beker van Zuid-Afrika. De 39-jarige doelman speelde onlangs nog een half jaar voor Heerenveen, waarmee hij ten koste van FC Twente de KNVB beker won. Vonk, geboren in Alberton in Zuid-Afrika, hoopt zich op deze manier weer in de kijker te spelen voor het WK in eigen land. Hij kwam meerdere keren uit voor het nationale team van Zuid-Afrika.

pi_71075091
Al tijd voor een topic voor komend seizoen??

Al met al een bericht over de eerste speeldag komend seizoen:
quote:
Gert-Jan Stout en Jeroen Wolf al op 3 oktober naar oude club

REGIO - De KNVB district Zuid I heeft gisteren de programma’s voor de afdelingen onder de hoofdklassen bekendgemaakt.

In het zaterdagvoetbal begint Heerjansdam in 1C op 5 september op eigen veld met de derby tegen Rijsoord. VVGZ treedt dan aan bij GPC Vlissingen, Nieuw-Lekkerland ontvangt Achilles Veen, terwijl Schelluinen als gastheer voor Nivo Sparta fungeert. Al op speeldag 2 (12 september) is het VVGZ - Heerjansdam. Gert-Jan Stout en Jeroen Wolf komen op de vijfde speeldag (3 oktober) met de ‘Dammers’ op bezoek bij hun oude club Nieuw-Lekkerland.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 19:47:52 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_71076382
Lijkt me dat er geen nieuw topic komt nu LRC er niet meer bij is.

pi_71077578
Nou, je hebt nog altijd Nivo en GPC toch?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 22:11:52 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_71080147
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:34 schreef methodmich het volgende:
Nou, je hebt nog altijd Nivo en GPC toch?
2 clubs rechtvaardigt geen eigen topic Mich

pi_71080303
Het is anders begonnen als een topic voor slechts één club meen ik me te herinneren..
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 22:24:13 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_71080476
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef Gudde het volgende:
Het is anders begonnen als een topic voor slechts één club meen ik me te herinneren..
Ja omdat mijn club in de hoofdklasse ging spelen. Ben een veel poster in VBL en dat was best uniek.

Het topic ging door en we speelden in de eerste klas een jaar later. Jullie twee kwamen erbij.

Was leuk.

Maar er zijn meer fokkers die samen in de eerste klas spelen.

Rechtvaardigt geen apart topic.

pi_71081274
Sorry tong, ik had er graag bijgekomen, maar onze selectie was ietsje te smal afgelopen seizoen En toen gingen we een niveautje omlaag i.p.v. omhoog
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 22:59:49 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_71081500
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Zjakkie het volgende:
Sorry tong, ik had er graag bijgekomen, maar onze selectie was ietsje te smal afgelopen seizoen En toen gingen we een niveautje omlaag i.p.v. omhoog
Ik ga je missen Zjakkie

pi_71094982
Okee, dan moet je verder in Wat doet je amateurclubje..... Of een algemeen amateurtopic buiten de hoofdklasse om maken.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 juli 2009 @ 20:28:01 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_71101884
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:33 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan moet je verder in Wat doet je amateurclubje.....
Dat dus

pi_71129169
Bestaat dat topic nog wel dan? Of maak je een nieuw aan voor komend seizoen?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 20:45:22 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_71130566
pi_71914791
Het topic is gewoon nog open toch, dan kunnen we net zo goed hier door posten . Hoe staan de zaken bij Nivo tong?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zondag 16 augustus 2009 @ 13:36:26 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_71920081
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het topic is gewoon nog open toch, dan kunnen we net zo goed hier door posten . Hoe staan de zaken bij Nivo tong?

Nieuwe voorzitter nieuwe hoofdsponsor en de resultaten in de oefenwedstrijden zijn wisselvallig.

Eerste drie tegenstanders waaronder FC den Bosch waren te hoog gegrepen. De laatste twee wedstrijden gewonnen.

Trouwste user 2022 zondag 16 augustus 2009 @ 13:45:21 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_71920456
In een warm en zwoel decor heeft Nivo-Sparta zaterdagmiddag wederom een doelpuntrijke overwinning geboekt. Nadat er eerder tegen Desto en Stedoco lustig gescoord werd, werd nu Altena op vijf tegentreffers getrakteerd (5-0).
De formatie van trainer Gerrie Schaap speelde de wedstrijd met een ‘verse’ ochtendtraining in de benen. Daarbij kwam natuurlijk ook nog de tropische hitte, waardoor het duel met Altena een flinke aanslag was op het conditionele vermogen van de spelers.

Patrick Janse bracht zijn ploeg in de eerste helft op voorsprong (1-0). Het was het eerste doelpunt van de spits in de voorbereiding. Jongeling Kevin Broekmeulen tekende na rust voor zijn eerste twee treffers in Bommelse dienst (3-0, 4-0). Het fraaiste doelpunt kwam van het hoofd van Wesley Paijmans. De middenvelder pakte na maandenlange afwezigheid in zijn tweede optreden meteen al weer een goaltje mee.
Dinsdag speelt Nivo-Sparta thuis tegen Theole, aanvang 20.00 uur.

Scoreverloop: Janse 1-0; eigen doelpunt 2-0; Broekmeulen 3-0; Broekmeulen 4-0; Paijmans 5-0

pi_71942322
Hier is wisselvalligheid ook wel troef als ik het allemaal zo hoor. Op de Borsele Sloepoort Cup verloren met 3-0 van Goes, gewonnen van SSV'65 (6-1, schijnt niets meer waard te zijn) en 2-0 van Kapelle op dinsdag en zaterdag met 2-0 van Zeelandia/Middelburg gewonnen om vervolgens weer met 3-1 van Bruse Boys te verlieze .
In Southern Sun
pi_72073765
Dinsdag Serooskerke - GPC Vlissingen 1-1. Schijnt heul slecht te zijn geweest. Ach, morgen wacht Hoek maar voor de beker .
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')