Immers, zit je daar kapot moeilijk te genieten van het zonnetje (immers, vandaag was het een UV waardig dagje!

) en mag je ook eens even lekker onder het genot van een lekkere sappige 27 centimer lange braadworst die je in je mondje stopt een lekker biertje in je maag en dunne darm gooien!
Zit je lekker te drinken, en die mooie chi-meid (die ik vanavond een goede veeg ga geven, niet zo'n judo voetveeg maar zo'n andere, jeweetz) naar haar tetten te kijken, moet je ineens bankah (want kanker is zo 2004, bovendien durf ik niemand te kwetsen want dan krijg ik een aanklacht of christenhonden tegen mijn penis) hard pissen.
Heb je je zoveelste VAANDEL halve liter blik opengetrokken, mag je weer, en telkens als je gaat pissen duurt de pisheid steeds korter. Ik weet het lieve vrinden, wat is VAANDEL bier? Dat is het bier wat BARON bier heeft vervangen. Waarom is baron weggehaald bij de c1000 fillialen? Ik weet het niet, misschien dat de eigenaar eerst een mooie meid heeft ge-airlocked, maar vervolgens er genoeg van had en het met een lijk ging doen.
Klacht 1a volgens artikel 27.4.4b: Biologische uitwisseling in je lichaam hebben omdat het alcohol waar je naar verlangd hebt, veel ander vloeistof bezit wat je blaas tot wanhoop drijft.
Klacht 1b verifieerbaar volgens het scientologistbijbeltje: Ook al is het een half jaar geleden, het blijft kut dat ik geen baron meer kan drinken.
Klacht 2: Aids in de wereld, wanneer houd het nou eens op 
Klacht 3: Ik wil best graag neuken, ik word er gefrustreerd van. Ook al zie ik verkrachting als een totale non-optie, moet ik zeggen dat mijn zieke geest toch vaak aan sex denkt.
Klacht 4: Cement: Waarom noemen ze het cement als het overgrote gedeelte uit specie bestaat?
Klacht 5: Met Dune (2 + alle andere delen) moest je veel specie harvesten, maar ja ik vond het wel moeilijk als je harkonnen was.
Klacht 6: Na een dag bier te hebben gezopen, de volgende dag het tegenovergestelde zijn, brak, leeg, en geen zin in sex hebbend.
Klacht 7: Users die mij dissenAnti-klacht 1: Mijn fobo is geniaal, ik voer campagne en wil godverdomme eens wat erkenning voor mijn infantiele oversexede kut humor gvd kut homo's Picca's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickocum op 21-05-2009 18:53:19 (Wat een kankertopic idd) ]