Zeker een NAC-supporter? Verklaard namelijk veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:48 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee, de eindschikking wordt opgemaakt na de play-offs. Wat al wel duidelijk is dat NAC en groningen uit gaan maken wie uiteindelijk zesde en wie zevende wordt. feyenoord is achtste geworden, dat is al wel zeker.
feyenoord is in alles niks tegenwoordig en dat zie ik ook niet meer veranderen. Waardeloze selectie, waardeloze financiele huishouding, waardeloze toekomstperspectieven en vooral het legioenis afgegleden tot de absolute onderzijde in de eredivisie. Waar is die volksclub nou? Waar is die " intmiderende" sfeer nou? Legioen, echt, triest zooitje hersenlozen
![]()
Nee hoor wordt helemaal niks meer, heel dat feyenoord. fortuna achterna lijkt me het allerbeste, niemand zit meer te wachten op die droeftoeters die door iedereen worden ingemaakt
Ik ben een supporter, geen fan. Maar dat terzijde. Heb niet zo een hoge pet op van NAC-supporters. Voornamelijk te danken aan die kneusjes van Derat met hun hilarische voorbeschouwingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef DutchieBre het volgende:
Een NAC supporter omdat hij kritisch is als voetbalsupporter op jouw club ?
Leg je er nou eens bij neer, je bent fan van een club, maar jullie hebben het gewoon weer niet gebracht dit jaar, basta. Dat is kut voor je, maar om je nu continu te gaan verdedigen en om alles goed proberen te praten, dat is toch onnodig. Logisch dat je je gekrenkt voelt dat het weer niets is geworden dit jaar, mais c'est la vie !
Ook wij als NAC supporter moeten daar al jaren mee leven, sterker nog, eigenlijk altijd al. Laat ons eens blij zijn dat we van jullie gewonnen hebben, sterker nog, zie het als een groot compliment als een ander team zo dolenenthousiast is dat ze jouw team hebben verslagen.
Relax, probeer ervan te genieten dat ook andere supporters eens een feestje kunnen bouwen. Gun ieder zijn moment !!
Happel, ken je ook de historie waarom NAC supporters zo'n "hekel" hebben aan de Feyenoorders ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een supporter, geen fan. Maar dat terzijde. Heb niet zo een hoge pet op van NAC-supporters. Voornamelijk te danken aan die kneusjes van Derat met hun hilarische voorbeschouwingen.
Praat niks goed en ik verdedig me nergens tegen. Irriteer me alleen maar aan de grote mond van supporters van andere clubs, die nog nooit iets betekent hebben in het betaalde voetbal. Dat het kut is weet ik zelf wel en dat hoef ik niet tot in den treure te horen van andere randfiguren.
Een echte reden heb ik nooit vanuit NAC zijde gehoord, maar denk dat het innemen van een bepaalde tribune tijdens een bekerwedstrijd in Breda een van de voornaamste redenen is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Happel, ken je ook de historie waarom NAC supporters zo'n "hekel" hebben aan de Feyenoorders ?
In het oude stadion aan de Beatrixstraat heeft een groep Feyenoord "supporters" eens een familievak aangevallen. Vrouwen, kinderen, opa's, oma's, niemand werd ontzien. Vandaar dat het respect totaal is vervlogen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Een echte reden heb ik nooit vanuit NAC zijde gehoord, maar denk dat het innemen van een bepaalde tribune tijdens een bekerwedstrijd in Breda een van de voornaamste redenen is.
Feyenoord en Utrecht zijn dan ook de clubs waar de meest idiote mensen komen. Althans dat is mijn persoonlijke ervaringquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
In het oude stadion aan de Beatrixstraat heeft een groep Feyenoord "supporters" eens een familievak aangevallen. Vrouwen, kinderen, opa's, oma's, niemand werd ontzien. Vandaar dat het respect totaal is vervlogen.
Hetzelfde hebben we met Utrecht supporters. Een aantal jaar geleden is de NAC speler Ferry van Vliet en zijn vriendin overleden bij een autoongeluk. De eerst volgende wedstrijd tegen Utrecht was het reden voor die "supporters" om daar ludieke liedjes over te zingen. Sterker nog, zelfs tijdens een minuut stilte gebeurde dit, terwijl de beide families van de overleden personen aanwezig waren
Dit soort schandalige acties worden niet vergeten.
Daarentegen worden positieve acties van de tegenpartij ook niet vergeten ! In dit geval hetzelfde voorval, de dood van Ferry en zijn vriendin. de Graafschap-NAC, de Graafschap moest spelen voor lijfsbehoud in de eredivisie, de wedstrijd eindigde gelijk en zij waren gered van degradatie. Een ontiechelijk grote groep van de superboeren kwamen het veld op en kwamen naar het uitvak toe om samen Ferry toe te zingen.
Als ik er nu aan terug denk krijg ik nog kippenvel, wat een mooi moment was dat.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:26 schreef Acinonyx het volgende:
Joden worden uitgeroeit
Boeren worden van het land verdreven
Maar Kakkerlakken zullen altijd overleven !
Idd. Als je niet van voetbal houd tieft dan gewoon lekker op zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga metal luisteren op je zolderkamertje, freak.
Dat zullen ze toch wel af gaan schaffen die kapitaal vernietiging?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:17 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd wie er dit jaar uit de helikopter stapt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Idd. Als je niet van voetbal houd tieft dan gewoon lekker op zeg.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Sj0rs het volgende:
Voetbalsupporters. Ik vraag me dan af. Heb je nou zo weinig in je leven bereikt dat je zo opgaat in een club.
Gut, dit is echt domste wat ik ooit gelezen heb.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Sj0rs het volgende:
Voetbalsupporters. Ik vraag me dan af. Heb je nou zo weinig in je leven bereikt dat je zo opgaat in een club.
Voetbalsupporters Fok-users. Ik vraag me dan af. Heb je nou zo weinig in je leven bereikt dat je zo opgaat in een club website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |