Gewoon een hor plaatsenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
erg bemoedigend dit
/houdt komende zomer het huis potdicht
Als het maar doodgaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Telt een CD spindel deksel en een donkere tuintafel ook?
Geef 'm dan gewoon een mep, waarom moet dat beest lang lijden als ie toch dood moet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:16 schreef FastFox91 het volgende:
Dump het beest in een plastic doorschijnend beker, op een zwarte doek, in de zon.De natuur doet de rest.
inderdaad, maar ik denk dat ik hem ga vrijlaten een stuk uit de buurt. Ik weet niet maar doden vind ik niets. Heb mijn vriendin net gesproken en het eerste wat ze zei was doodmakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:28 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Geef 'm dan gewoon een mep, waarom moet dat beest lang lijden als ie toch dood moet?
Oh God, iemand die denkt dat de Natuur een disneyfilm is. Klagen dat natuur in een natuurgebied steekt en prikt. Lazer op, mens mag worden opgevreten door wilde beesten op haar volgende vakantie.quote:
Hoornaars zijn niet agressief., gewoon vrijlatenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik denk dat ik hem ga vrijlaten een stuk uit de buurt. Ik weet niet maar doden vind ik niets. Heb mijn vriendin net gesproken en het eerste wat ze zei was doodmakenhaha dus misschien gaat zij de rituele slachting doen. Ik stem vooralsnog voor vrijlating
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Heb hem toestraks vrijgelatenHij bleef eventjes zitten en vloog vervolgens vrolijk weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |