1. De kleurquote:
Hihi, nee, onverwacht uit eten geweest en jij nog bergen werk verzet?quote:
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi, nee, onverwacht uit eten geweest en jij nog bergen werk verzet?
NEE NIET DE KFC, GERS...![]()
En morgen ga ik ook weg, zaterdag moet ik werken.
Zondag weer een dag
Ik heb maandag een presentatie en we hebben geen overlegquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Heb 2 artikels gelezen van de 6 die ik er had willen doen.En moet ook nog een verslag af hebben maandag + nog twee opdrachten.
Dat wordt hard werken morgen + het weekend.
Da's ook kut inderdaad. Moet dus maandag dat verslag af hebben, en hebben taken verdeeld. Dus dat wordt ook over MSN communiceren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maandag een presentatie en we hebben geen overleg![]()
Dat wordt tof.
Maar het gaat wel goedkomen...
Tja, hier wordt ook via de de mail besprokenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Da's ook kut inderdaad. Moet dus maandag dat verslag af hebben, en hebben taken verdeeld. Dus dat wordt ook over MSN communiceren.
de ako ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kali-yayo rechtstreeks uit de ako...dat vind je leuk he????!![]()
Bwhehequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, hier wordt ook via de de mail besproken
Heb maar een voorzetje gegeven, anders is word ik de avond ervoor opgebeld.
Had trouwens ook feedback gekregen, dat ik meer achter mensen hun reet aan moet zitten![]()
Lekker makkelijk
Hoi Kali-Mist1quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kali-yayo rechtstreeks uit de ako...dat vind je leuk he????!![]()
Ja, lach maarquote:
doe maar luxequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Een hele dure van de brugman in zaandam!
Oeh, luxe je gebruikt mijn hele usernamequote:
Dat wil ik ook weten...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
iemand angels&demons al gezien? goede fiolm?
Ach ja, ik weet al precies hoe het gaatquote:
Waarschijnlijk morgen, dan heeft mijn buurman hem voor me gebrand. Nu hopen dat het een beetje rustig is thuis en ik wel alles kan verstaan nog geen ondertiteling jwtquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
iemand angels&demons al gezien? goede fiolm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |