Hee, handtasquote:
Oeh keep us updated.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee vanavond misschien. nieuwe tent. hot bitches
xit nu ook aan de weed...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:20 schreef reetveter het volgende:
Goeie genade heb me teveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gehad. Hoezo zijn er 2 KLB sc's?
quote:
quote:
waar ik op val? eigenlijk alles met een hartslag. nee hoor grapje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh keep us updated.Waar val je eigenlijk op?
Ja, sorry, maar dat heb ik nog onthoudenquote:
Mannen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
HELE GROTE PIEMOLS MET BALLEN VOL ZAAD!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HELE GROTE PIEMOLS MET BALLEN VOL ZAAD!
ja vanavond. Vriend van me moet draaien in een nieuwe tent. Heb er wel zin in.. Meteen kijken wat er rond looptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jaja, maar het is rustig, ben nu een vlucht naar chicago aan het afsluiten, het gaat allemaal op rolletjes!
Jij gaat stappen zo?
nee, ik ben geen size seeker maar er moet wel meegewerkt wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
*Visual heeftquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja morgen heb ik ook een vrije dag..dus lekker uitslapen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat heb ik nog onthouden![]()
Ja, prima, morgen vrij![]()
Met jou dan?
o ja dat was bekend hierquote:
niet gebatst?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
Waarom worden er godverdomme geen tieten gepost. Ik heb net mijn vriendin naar huis gebracht dus ik wil ook wat.
*Verslikt zich in de tandpasta.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
*Kan van visual werkelijkheid maken!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
*Kan van visual werkelijkheid maken!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
Waarom worden er godverdomme geen tieten gepost. Ik heb net mijn vriendin naar huis gebracht dus ik wil ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |