Hadden ze dan moeten zeggen 'we zien wel hoelaat je de laaste naar binnen schuift?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar die tijdslimiet slaat echt nergens op. Fuckers.
Fase II zijn de sancties natuurlijk wel terug....quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden er snel en frikadel af moeten graaien
Idee heeft Pim zelf ingestuurd toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lullig dat daar niet aan is gedacht. Slokdarmproblemen zijn echt niet fijn.
Stel je voor dat je nu weer buiten meoten slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Fase II zijn de sancties natuurlijk wel terug....![]()
Durven ze niet. Allemaal te braaf! Hoop dat dat echt anders is in TBO2.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden er snel een frikadel af moeten graaien
Vind ik ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
hij heeft zelf voor de opdracht gekozen, en hij weet dat hij slokdarmproblemen heeft, das zn eigen keus geweest
Ja dat klopt maar zonder tijdslimiet erbij te zetten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:10 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Idee heeft Pim zelf ingestuurd toch?
Dit was de uitdaging. Zie jij een tijdslimiet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
hij heeft zelf voor de opdracht gekozen, en hij weet dat hij slokdarmproblemen heeft, das zn eigen keus geweest
Een 20 minuten lijkt me iets meer realistisch. Gaat met name ook dat het je gaat tegen staan en je maag propvol wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Hadden ze dan moeten zeggen 'we zien wel hoelaat je de laaste naar binnen schuift?
Ze moesten ultieme uitdagingen opschrijven, dus als je slokdarmproblemen hebt... dan is zoiets idd een utlieme uitdaging, maar de kans van slagen is dan ook nihil.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Pim vertelt dat hij helemaal niet zo snel kan eten.
Maar waarom heeft hij deze opdracht dan voor zichzelf bedacht
Dat is al die tijd al het manco van die polls. De site moet er gelikt uitzien dus is er geen ruimte voor meer dan een paar woorden, of men vindt het normaal dat we geen details krijgen te lezen zodat we weloverwogen kunnen stemmen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was de uitdaging. Zie jij een tijdslimiet?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
ik had net geen streams, heeft ie de frikandellen aan zijn vrouwelijke maatjes gegeven?
Ja duhhh... Dat had ie kunnen verwachten. Lekker nagedacht dus door Pim :Squote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar zonder tijdslimiet erbij te zetten.
iets langer had gekund idd, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Een 20 minuten lijkt me iets meer realistisch. Gaat met name ook dat het je gaat tegen staan en je maag propvol wordt.
Waar is de achterban van Pim, die moeten gelijk een eigen topic openen voor het vermeende onrecht wat hem is aangedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:16 schreef marijon het volgende:
Zullen we even klagen, dat Pim gemeen behandeld is?
Iedereen weet dat hij niet snel kan eten i.v.m. zijn slokdarm.
Boven lusten ze natuurlijk ook wel een frikandelletjequote:Op donderdag 21 mei 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De overgebleven frikadellen moesten meteen ingeleverd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |